Problemen met Samsung Galaxy Gio.

Ik heb voor mijn verjaardag een samsung galaxy gio gehad. Hij heeft al meerdere keren kuren gehad. Zo heeft hij bijvoorbeeld tijden gehad dat hij nooit bereik had. Zo heeft hij gehad dat het beltegoed opgeslokt werd. Hij heeft een laderbreuk gehad en ook dat hij niet meer aanging. Hij heeft chinese tekens op het beeldscherm gehad. Nou is ie een dag net weer heel en is ie weer aan de kuur. Nou heeft ie weer dat ik hem wel kan aanzetten maar dan blijft ie aangaan aangaan en aangaan. Alleen komt hij niet op het startscherm/ menu dingetje. Hij blijft aangaan. Hij gaat pas uit wanneer je de batterij er uit haalt. Heeft iemand dit ook gehad? En zo ja wat heb je er dan aangedaan?
Alvast bedanktxxx

Andere telefoon gekocht. Bij mij viel die gewoon steeds uit terwijl hij gewoon opgeladen was. Touchscreen werkte niet fatsoenlijk en geheugen was steeds vol.

Ik heb er ook een pas gekocht, en hij blijft ook steeds zeggen dat mijn geheugen vol is terwijl dat niet zo is. Ik heb hem al eens laten maken, maar nu gebeurt het weer. Ik ga nog maar eens terug om te vragen hoe ik dat nu moet doen, want ik vind het verder wel een fijne telefoon. Chinese tekens, geen bereik en opgeslokt beltegoed zegt me echter niets.

Ik heb dit crackding ook, en had laatst dat hij niet meer aanging, toen ging ik wat goglen en toen kwam ik ui op een speciaal forum voor deze teleoon.
Zal hem even voor je zoeken;
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-gio/

De problemen die jij hebt heb ik niet gehad, misschien staat hier ^ wel een oplossing bij.