problemen met oor te stretchen

ik wil mijn oor zelf stretchen , ik heb zo een krul in de eerste maat gewoon , nu heb ik een paar maanden geleden mijn oor dus proberen te stretchen toen ontstook mijn oor dus heb ik maar een paar maanden gewacht om het opnieuw te proberen.
Nu heb ik gisteren in en heet bad gewoon de stretch door mijn oorbelgaatje gedaan, het was goed gelukt vond ik, het deed niet te veel pijn en ik heb het met een speciale creme gedaan, ik vond dus dat het gelukt was.
Nu heb ik gewoon mee geslapen en ik word wakker en het doet niet echt veel pijn ,ik kon er gewoon aan daaien enal maar later kwam ik perongeluk met mijn hand tegen mijn oorlelletje en dat deed wel pijn
dan een uurtje later ben ik in de badkamer en ik zie in de spiegel dat er bloed aan hangt en er een korstje half uithangt, ik heb de stretch eruit gedaan en het begong te bloeden maar heel hard ik ben het er nu gewoon op aan het duwen met een doekje enzo maar wat moet ik nu doen? stretch er terug in?
ik heb gelezen dat het helemaal niet zou mogen bloeden en het ook geen pijn zou mogen doen.

Heeft iemand hier ervaring mee? help :slightly_smiling_face:

Er is hier een algemeen topic voor, maar om je vraag te beantwoorden. Het hoort inderdaad niet te bloeden en ook geen pijn te doen, of in ieder geval niet veel meer dan een beetje druk.

Ik heb zelf gestretcht tot 5mm en nooit problemen gehad, het verschilt dus heel erg per persoon. Ik zou je oren sowieso een hele tijd laten rusten voor je het weer gaat proberen. Naar welke maat probeer je nu te stretchen?

Begin je wel met de goede maat? Dus niet gelijk met 3 mm beginnen.

Denk je? Je weet dus niet zeker welke maat je er in doet?

1,2mm is de kleinste maat.