Problemen met mn vriendje

hoiii ik heb dus een soort van problemen met mn vriendje denk ik…
mn vriendje is de laatste tijd dus heel kortaf aan het reageren via app of heeft bijna geen tijd meer om af te spreken. Ik snap het nu alleen allemaal niet want wanneer hij wel kan afspreken doet hij gewoon normaal enzo en is het ook heel gezellig altijd… ik weet niet zo goed wat ik ermee moet en heb al geprobeerd met hem erover te praten maar hij zei dat er niks was of zoiets. Ook vandaag had ik hem gevraagd af te spreken en hij zei om 2 uur dat ie toen net wakker was dus niet meer kon afspreken maar zag later op de dag wel dat hij bij andere was. Telkens ook als ik hem app en als hij met vrienden is reageert ie ook gewoon niet. Ik weet niet of dit normaal is allemaal want hij is mn eerste echte vriendje zeg maar en ik dacht misschien dat ie soms gewoon even niet met mij bezig wil zijn en andere dingen wil doen wat ik snap natuurlijk alleen ja toch voelt het alsof het niet helemaal klopt heeft iemand misschien advies…? groetjes xxx

Ik vind dit geen normaal gedrag. Probeer het nog eens aan te kaarten en geef aan dat je ermee zit.