Problemen met mijn vader

Hee iedereen…
Net ging ik naar stal, omdat mijn vader ook zou komen. Ik stuurde een paar smsjes dat ik er was, omdat ik niet genoeg beltegoed heb om hem te bellen.
Pas na een uur kwam hij. Dus ik was wel een beetje boos enzo, omdat hij pas zo laat kwam. Toen kwam ik erachter dat hij helemaal de verkeerde spullen bij zich had, kwam ik hem rustig zeggen of het niet een beter idee is om even naar huis te gaan om de goede spullen te pakken. Hij werd heel kwaad, en hij zei dat ik dan maar naar huis moest gaan en niet meer terug hoefde te komen, terwijl ik paard zou gaan rijden.
Dus ik ben met de fiets gewoon weer terug naar huis gegaan.
Nu is het een groot probleem dat mijn moeder niet weet dat ik hier ben, mijn vader is nu net thuis.
En hij kan nog wel eens agressief worden als hij kwaad is =.=
Dus hulp aub ^^
En trouwens staat mijn bed voor de deur, er kan niemand in.

Ik eh begrijp het eigenlijk niet echt.

uhh. Heb je wel meerdere problemen of is dit gewoon een keertje een probleem?

ja als aleen dit het is dan snap ik ok wel dat je pa zegt ga zelf halle en waarschijnlijk probeerde hij zn best wel te doen door uberhoud wat te brengen de mijn pa had allang gezegt jou sport jij neemt je spulle mee

je vertelt volgens mij maar het halve verhaal

bwt,
hoe kom jij je kamer uit als er een bed voor je deur staat?

(oja ff sorry ik weet geen advies, heb ook beetje problems :$)

Je verteld je verhaal alsof we meerdere problemen van je weten ofzo.
Leg het eens wat beter uit.

hoebedoel je met aggrsieff??

Ik snap er niks van…

Word ie daar boos om?.. ik vind dat je het wel beter mag uitleggen.
Is dit een eenmalig iets, of is er meer gebeurd?

je legt idd beetje onduidelijk uit, maar volgens mij bedoel jij dus:

je ouders zijn gescheiden. jij bent nu bij je vader thuis, omdat hij bij de stal zo boos werd, omdat jij vroeg of hij de goede spullen even wou ophalen. en jou moeder weet nu niet dat jij bij je vader bent, (wat ik niet snap is waarom je niet gewoon naar je moeder bent gegaan?), en je bent bang dat je vader je gaat slaan ofzo? daarom staat je bed voor je deur.

dat is wat ik ervan begrijp ;p

Mensen ze wilt hulp?! dus ga niet lopen zeggen ow word je hier boos om?!
whatever, iedereen is anders duhh!

Ont: ben je bang dat ie je iets aan doet?
heb je daarom je bed voor de deur gezet?!

nou als dat zo is zeg snel sorry ofzo, zodat de boosheid verminderd
anders snel je ma op bellen, zeggen dat je bang bent?! dat ze snel moet komen voordat hij iets aan doet…

Waar zie jij dat staan dan? Mensen snappen gewoon dat verhaal niet en vragen om meer uitleg. Ik snap het trouwens ook niet

Laat maar :wink:
Is al opgelost…

whaha ik weer hè, het ging over haar pa, ik dacht over haar, ik lees verkeerd ( Im sorry!)

Oooh dat is snel! nou beter voor je!
gelukkig maar