Problemen met mijn schoonbroer.

Weg

Ik zou er wat van zeggen tegen hem. Dat je dit niet vind kunnen en dit niet fijn vind.

Ik zou sowieso geen ruzie meer via facebook maken. Je kunt elkaar dan heel verkeerd begrijpen. Verder zou ik die broer laten voor wat hij is en het er met je vriend over hebben. Je vriend is dan degene die moet zeggen dat hij niet wilt dat zijn broer in zijn gesprekken snuffelt.

Je zegt dat je het heel erg vind dat je schoonbroer jullie gesprekken leest, terwijl je zelf ook een gesprek hebt gelezen tussen hun?

Verder denk ik dat je t je niet zo moet aantrekken. Ik heb een relatie van 3,5 jaar gehad waar beide schoonbroers het niet op me hadden, en dit ook heel duidelijk lieten merken. Die relatie is uit gegaan, maar zeker niet door zijn broers, zijn ouders mochten me al die tijd.
Gewoon genieten van de relatie met je vriend, aardig blijven doen tegen hem, dan ben jij iniedergeval niet de slechte.

Je kunt een keer met hem praten onder 4 ogen en zeggen dat je er mee zit. Dit los je namelijk niet op als je hem er niet bij betrekt. Als jij verteld hoe jij je er over voelt en je situatie uit legt, kan hij jou misschien beter begrijpen. Dan zeg je daarna gewoon, laten we dit achter ons laten en het er niet meer over hebben.
X

Haha oja, lekker hypocriet

Ik zou het gewoon zo laten.

Ah oke :slightly_smiling_face:

Ik snap dat het vervelend voor je is, maar misschien hebben zij wel zo’n band dat ze alles van elkaar mogen lezen, dat zie je ook vaak bij stellen. Hij wilt natuurlijk ook een leuke meid voor zijn broer. Ik weet niet wat je hebt gezegd in de chat maar het zal vast niet al te aardig zijn als hij dan direct zo negatief over jou denkt.

Ik praat het niet goed dat hij jou gesprekken heeft gelezen, dat is natuurlijk iets tussen jullie. Maar als ik een gesprek van mijn broer en zijn vriendin zou lezen, en zij helemaal op hem flipt zou ik daar ook niet al te vrolijk van worden. Je moet hem gewoon het tegendeel bewijzen dat je wel een hele leuke meid bent ipv psychobitch.