problemen met Micro dermal

Een paar weken geleden heb ik voor het eerst een dermal op men pols laten zetten , maar hij was de hele tijd ontstoken omdat ik me vaak stootte enz
nu was ik vorige week erg hard tege de deur aangekomen en toen was men dermal er half uit Ö
het was echt superhard aant bloeden , en ik onmiddelijk naar de piercer toe gegaan en die hem eruit gehaald.als men wondje terug genezen is mag ik em terug laten zetten (gratis)

hebben jullie ook soms problemen (of gehad) met jullie dermals ?
want ik hoor dat er meer mensen zijn met prblemen eraan , maar ik vind het tog zoooo moooiii <3

Nee, sorry ik heb er geen!

Sorry kan je niet helpen, succes ermee!

Je arm is ook nogal een risky plek om een dermal te laten zetten… Hoor vaker dat deze het niet erg lang overleven, dus misschien kiezen om een andere plek te laten doen de volgende keer…? Aangezien de kans vrij groot is dat je hem blijft stoten.

idd, misschien is het slimmer om 'm op een veiligere plek te laten zetten. Ik stoot me ook constant aan deuren en allerlei dingen met m’n polsen, dus ik denk dat je hem beter op een andere plek kan zetten. Misschien op je borst (lees: borstkas)?

Ik heb er 2 in men heup en ze blijven wel eens aan de rand van men broek hangen

Ik heb 4 dermals, blijf wel vaak met m’n nagels eronder haken, of achter de douchedeur, maar verder nog nooit problemen mee gehad eigenlijk :] 2 heb ik trouwens een maand geleden laten zetten, en die andere 2 heb ik 1,5 jaar.

Ik wil er heeeel graag 2 in mn heup als ik een mooi strak buikje heb.

Ik heb er geen, dus sorry.

bij mij is hij in het begin heel erg ontstoken geweest en gaan etteren.
maar ik heb 3 maanden lang als het niet langer is minstens 2x per dag met anti bacteriële of geurvrije zeep ofzo mijn handen gewassen. nu is alles goed maar hij steekt best wel ver uit.
ben benieuwt als hij er nog uit groeit

Ehh dit is een super oud topic? Heeft geen zin om op te reageren lijkt me.