Problemen met KPN

Hebben jullie ook altijd zo veel problemen met de KPN?
Het kan echt nooit een keertje goed gaan bij ons, nou hebben ze weer het verkeerde nummer onder mijn nieuwe simkaart gezet! Stelletjes kneuzen, pfff.
Echt, het gaat altijd fout gewoon.

Ik dacht, misschien hebben wij dat probleem alleen,
maar misschien zijn er meer mensen met altijd problemen bij de kpn?

Ik heb m’n abonnement bij Ben,
maar wij thuis hebben KPN glasvezel,
en dát is pas een gezeik :expressionless:
Het internet doet het superweinig, soms vliegt de tv eruit en zelfs de vaste telefoonlijn! Er is al een aantal x iemand gekomen maar niks helpt :frowning_face:

Ik zou trouwens gewoon een dikke klacht indienen als je dit vaker hebt.

Ik heb geen KPN, maar UPC, nooit problemen mee gehad.

Up n.n

Dat is ook echt vervelend. Maar alle andere providers schijnen ook slecht te zijn, dus overstappen heeft ook helemaal geen nut.

Bijvoorbeeld ; mijn vader had een nieuwe telefoon besteld voor mij, met internet erbij maar dan kreeg je een nieuwe simkaart. M’n vader zei nadrukkelijk ja op zaterdag langsbrengen, want donderdag is er niemand thuis! En wat staat er donderdag voor de deur? M’n telefoon. Kneuzen. Nouja, toen kreeg ik hem vrijdag (een dag eerder, dat was wel chill maar ik vond het nog wel ongelofelijk stom van ze dat ze er dan donderdag waren). En ik gelijk m’n telefoon gebruiken met m’n oude simkaart, want die nieuwe deed het niet. Wist ik veel dat je hem moest activeren. Kijk ik naar m’n verbruik, 23 euro voor internetten, voor 1 dag. Heb geen internet aangeraakt, blijkt dat hij automatisch op internet staat.
Nouja, ik ging dus vandaag m’n simkaart via internet activeren. Belde ik met me nieuwe simkaart naar m’n vader om te kijken of hij het deed, STAAT DAT DING ONDER M’N MOEDERS NUMMER. &$*(@&. Dus nu moet er een nieuwe simkaart besteld worden en kan ik hem waarschijnlijk over een paar dagen pas gebruiken & heb ik een gigantische rekening.

wij hebben KPN,en we hebben er tot nu toe nooit problemen mee gehad?
Wij zijn er tevreden mee… * even afkloppen*

jup op dit moment ook : )
4 jaar geleden toen we zijn verhuisd heeft het een maand geduurd voordat we eindelijk konden internetten en bellen
en nu hebben ze een maand geleden me moeders internetplusbellen abbo afgesloten door een fout van hen, hebben we 3 weken zonder internet gezeten internet deed het afgelopen woensdag weer maar schijnt nu weer eruit te liggen en de telefoon doet het nog steeds niet
ik haat kpn -.-

en bij de kpn winkels in de stad zijn ze ook te dom om de problemen op te lossen…