Problemen met een school kiezen

Hoii,

Zoals je aan de titel al kunt zien heb ik problemen mer een school kiezen. Ik zit op dit moment op kaderberoeps. Nog op het middelbaar onderwijs dus. Ik ben van plan de opleiding managament assistent niveau 4 te doen. Ik heb van mijn docent gehoord dat ik gelijk op niveau 4 kan beginnen ook al doe ik kaderberoeps. Maar nu komt het… Ik heb me aangemeld in Emmen, op het Drenthe College. Maar ik heb tot nu toe nog geen goed gevoel over die school. Ik ben ook al op meeloopdag daar geweest maar heb daardoor al helemaal geen goed gevoel over die school gekregen. Nu ben ik van plan me aan te melden op het noorderpoort in Windschoten of Groningen. Is er iemand op girlscene die in Groningen of Windschoten op die school zit? Ben wel benieuwd naar de sfeer daar en de manier van lesgeven daar… Ik weet dat ik laat ben dus moet snel beslissen.

Alvast bedankt!

Ik ken wat mensen die op het Noorderpoort college hebben gezeten en die waren er tevreden over.

Maar kun je niet beter zelf een kijkje gaan nemen daar en/of een meeloopdag doen? Daar heb je meer aan dan de mening van anderen, want jij moet je er thuis en goed bij voelen!

Meeloopdag is er volgensmij niet meer… Ik ga nog even kijken voor een open dag (heb nog niet gekeken of die er wel was) Heb je gelijk in maar ben toch benieuwd wat andere mensen van die school vinden haha.

Misschien Drenthe college in Assen?
Ik ben er al vanaf maar ik voelde me wel heel thuis op die school en dat heb ik niet zo snel.

Kun je de decaan van het noorderpoort niet mailen of je toch nog een meeloopdag mag doen? Als je het echt graag wil, dan maken ze vast wel een uitzondering.