problemen met een jongen

urgg ik voel me zo rot.
ik praat nu een week met een jongen van hot or not(een datings app) hij is heel aardig enzo, en dit is de eerste keer dat ik zo veel contact heb met een jongen die ik leer kennen via zo’n app. maar vanochtend stuurt hij me dus dit:

hij: ik denk dat we maar niet meer moeten praten
ik: waarom niet?
hij het gesprek loopt gewoon nooit lekker.
ik: ja…maar dat valt toch best mee
hij: soms maar het is meestal fucked up

nouja na een tijdje wist ik niet echt meer wat ik moest zeggen en kwamen we er uit dat we maar niet meer moeten praten. ik vind het echt ontzettend jammer want ik vind hem best leuk. iemand misschien tips hoe ik het goed kan maken of misschien de volgende keer kan voorkomen??

Als ik eerlijk ben vind ik het persoonlijk wat stom van hem om dat op zo een manier te zeggen. Hij had misschien wat moeite kunnen doen om het gesprek vlotter te doen verlopen, hij moet er rekening mee houden dat jullie elkaar amper kennen hé! Ben je zeker dat het enkel die reden is?

Wat zijn ‘fucked up’ gesprekken dan
Waar gaan de gesprekken over?

ja ik vond het dus ook zo raar dat hij het zo zei, want gister praten we nog gewoon en was alles goed. dus ik weet eigenlijk niet of er een andere reden was.

de gespreksonderwerpen waren normaal hoor, maar ik denk dat hij het meer fucked up vond omdat het soms stil viel.

Je kunt veeel beter leuke jongens leren kennen in real life, is veel leuker!
Als die jongen van Hot or Not na een week al zo doet, is hij het niet waard :slightly_smiling_face:

bedankt voor jullie steun!
maar ik had nog een vraagje, want als ik whatsapp aanklik kan ik nog gewoon onze berichten zien en als hij online is, maar kan dat ook nog als hij mij dus verwijderd heeft?

Ja, behalve als hij je geblokkeerd heeft, dan kun je niet meer zien wanneer dat ie online is