Problemen met de pieces,, [lang verhaal]

Hooi,
ik zou mn verhaal even uitleggen,
ik was zaterdag in enschede bij de pieces, toen heb ik hele mooie sleehakken gekocht van 35.- toen heeft mn vriend ze voor mij gepind en toen stonden we buiten en toen zei mn vriend , 50 euro klopt dat wel? en toen zei ik Nee! ze waren 35 :astonished: naja toen hebben we weer aangeklopt want de winkel was net dicht gegaan, toen heb ik alles uitgelegd en toen zei ze::: oja je hebt gelijk maar ik heb ze eigenlijk de hele dag al voor 50 euro verkocht :face_with_raised_eyebrow: naja toen moest ik dus maandag terug komen voor die 15 euro maar ik woon zelf ik haaksbergen en zou dus met de bus naar enschede moeten waardoor ik een buskaar moet kopen van 7 euro nogwat ;p naja toen heb ik dus gebeld of het mogelijk was dat ze het op mijn rekening overmaken omdat ik wel 2 uur werk voor 7 euro en dan gaat er al 7 euro af voor een buskaart… nou dat vonden ze wel zo raar en dat kon absoluut niet… dat was mijn eigen probleem enzo :confused: maar het is wel hun fout en daarvoor moet ik terug komen :confused: wat vinden jullie hier van en wat kan ik het beste doen??

Hmm… ik zou je vader ofzo laten bellen. Want meestal nemen ze je niet zo serieus (tenminste… mijn ervaring :wink:).

Kan je niet naar een pieces in de buurt van je eigen woonplaats?

Want het is best wel heel erg logisch dat ze niet zomaar over de telefoon iemand gaan geloven die zegt dat ze vijftien euro over moeten gaan maken… bovendien kan dat eigenlijk in winkels nooit, geld teruggeven door het over te maken, EN hebben ze je bonnetje nodig.
Dus ik snap ze wel.

Je moet gewoon lijfelijk naar de winkel. Maar misschien kan in een ander filiaal het probleem ook wel gewoon opgelost worden.

Ik snap wel dat ze dat niet doen. Ondanks dat het en belachelijke fout van de winkel is, hebben ze wel je bon en alle gegevens daarop nodig om je je geld terug te geven. Dat gaat niet zo makkelijk, en zover ik weet maken winkels zelf nooit het geld over [misschien als het een franchise is, of een klein boetiekje] maar van een winkelketen doen ze dat niet.

Het lijkt mij inderdaad wel logisch dat ze het niet over gaan maken, ze hebben inderdaad de bon nodig. Woont je vriend miss in enschede dat hij voor je terug kan gaan met de schoenen en de bon?

dat is idd wel logisch. Maar je kan denk best naar een andere pieces als enschede ver is. *buskaarten kan je trouwens wel meerdere keren gebruiken he :wink: nooit wegggegooid geld

Hm aan de eene kant is het best logisch dat je ervoor terug moet komen. Kun je anders niet vragen of je ouders er naar toe willen rijden?

Waarom konden ze het niet gelijk teruggeven toen je er was?

Ik vind het wel logisch dat je ze reiskosten niet vergoeden.

Bel het hoofdkantoor, dan kun je gelijk een klacht indienen over de cassière.

Dat snap ik ook niet…?

Ik geloof dat je zelf een beetje dom bent.

Dat vraag ik me ook af.

Dat zegt ze net.
Ze had aangeklopt maar de winkel net op dat moment ging sluiten

Ghe, misschien is het achteraf ook wel zo dat ze het niet kunnen overmaken…
maar ik heb ook gevraagd of ze dan mijn buskaart kunnen verzekeren
ik vind dat dat wel zo hoort want het was hun fout en daar voor moet ik terug komen … maar ik ga nu donderdagavond er met mn vader naartoe om het geld even op te halen :slightly_smiling_face: Opgelost.
ik snap trouwens niet waarom ik dom word genoemt?

Het is een belachelijke fout van de winkel, maargoed met pinnen vraagt het pinautomaat altijd, wilt u ¤…,… af laten schrijven (of iets in die geest dan).
Tja en als daar dan ¤50,00 staat, had je zelf ook even wat beter kunnen kijken (of je vriend dan).

Maargoed, daar heb je niets meer aan. Ik snap wel dat ze dat niet zomaar overschrijven, want iedereen kan dat wel zeggen. Het beste is er persoonlijk langs gaan.