problemen met de jongen(s) van je dromen?

problem solved

Nou als de een iemand leuk vind, dan ga je toch met die andere waar je verlieft op bent.

Case closed.

Omg.

1, je bent niet echt verliefd.
2, het is toch je beste vriend dus dan vertrouw je elkaar gewoon en accepteer je elkaar.
3, fijn toch dat hij jouw vertrouwt en iemand leuk vind. Waarom is dat een probleem?

@CiCiM

Case closed, again.

hooow dat zuigt. ik denk dat je het wel kan vergeten bij je beste vriend, want als hij jou iets zou vinden, zou die niet vertellen over zijn crush. probeer het bij die ander zou ik zeggen haha.

Ja, de jongen die ik gigantisch leuk vind, & waar ik ontzettend leuke tijd mee heb gehad, is weer naar z’n eigen landje toe :frowning_face: Spanje… :frowning_face:

Ja; heb ik hem eindelijk op msn, heb ik echt 4 á 5 gesprekjes met hem, praat hij niet meer tegen mij T.T
Ook in real life niet, maar daar wordt aan gewerkt x3

Is dit nou een topic voor ons om over problemen met de jongen van onze dromen te praten, of een topic voor jou waarin jij reacties wil op je (redelijk onbegrijpelijke) problemen?
Ik snap het niet meer, ik word te oud voor dit forum :zipper_mouth_face:

wat de hel, laat gaan gewoon. ik heb dit stukje tekst wel 4 x moeten lezen voordat ik wist wat je nou eigenlijk bedoelde.
ga gewoon voor die jongen die NIET verliefd is op een ander, problem solved.

Amen.
& ik heb het stukje ook 4x ofzo moeten lezen XD

Eh, wat?

ik begrijp het probleem niet?
die ene vind iemand anders leuk dan is je keuze toch snel gemaakt.

huh?:anguished:?

Haha, dat is precies wat ik dacht toen ik dit las.
Ik was vroeger ook op ‘verliefd’ op twee jongens tegelijk,
maar nu ben ik erachter dat dat niet kan,
want als je echt verliefd bent, dan is er geen ruimte meer voor iemand anders.

Altijd als ik met mijn lieeeeeeeeeeeeefde praat dan eh hebben we geen gespreksstof ?