Problemen met boys.

Heey meiden,

Ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik vindt een jongen heel erg leuk. Hij is lief en best wel knap. En hij vindt mij ook leuk!
Alleen er is 1 probleem. Me ouders accepteren het niet dat hij turks is…
Ik heb het er al een paar keer met ze over gehad maar dan werden ze boos en wilden het er niet en nooit meer over hebben.
Wat moet ik doen?

Kusje!

Waarom vinden ze het zo erg dat hij turks is?

Naja…
De vriendin van me moeder kreeg vroeger ook iets met een turkse jongen en dat bleek dus een loverboy te zijn.
Maar heb al paar keer gezegt dat hij dat echt niet is. :frowning_face:

Dat vroeg ik me ook al af ja :wink:

O, dus als je moeders vriendin een keer wat met een Turkse loverboy heeft gehad, dan zijn alle Turkse jongens loverboys?
Beetje raar dat je moeder zo denkt…

Er zijn ook genoeg nederlandse loverboys, niet iedereen is hetzelfde…
En als je ouders hem eens beter leren kennen? Dan zien zij misschien ook in dat het een hele leuk jongen is

Ja alleen als ze hem in me buurt zien dan doen ze net alsof ze me niet kennen. en als ik over hem begin kunnen ze me wel wat doen…

Maar wat moet ik doen?
Met hem stiekem afspreken? Of het allemaal maar laten gaan?

Vraag hoe je moeder het zou vinden als ze jou was, als je ze smoorverliefd was op een jongen en niks met hem mocht van haar ouders?

ik heb het ook gehad
heb een jaar lang met hem gehad
altijd bij hem afgesproken, niks mis mee

Zeg dat hij je echt gelukkig maakt en dat je toch wel met hem afspreekt, óók als het stiekem moet. Wat hebben ze liever? Dat ze weten wat hun dochter doet en waar ze uithangt ofniet? Al zijn ze het niet eens met je keuze, elke jongen zou een loverboy kunnen zijn. Overal is gevaar. Daarvoor moet je iemand echt eerst beter leren kennen en als je iemand niet mag zien komen ze nooit op dat punt dat ze iemand echt kunnen vertrouwen. Vraag aan je ouders of je een kans kunt krijgen om te laten zien dat hij echt leuk is en zeg ook dat je snapt dat ze zich zorgen maken en dat je heel voorzichtig bent.

@ julia
Maar wat zei je wat je ging doen? Want neem toch aan dat je een smoes verzon?
@shar
Ja je hebt helemaal gelijk, bedankt!

Laat je weten hoe het is gegaan? Als je verder nog hulp nodig hebt zeg je het maar ^^
Succes meid!

Dankje! Lief van je!
Ik zet het hier wel neer als er nog iets is gebeurd!

heel veel succes ermee
ik hoop dat je ouders er positief op reageren.
xx(L).

ik heb exact hetzelfde aan de hand,
het is zo’n lastige situatie eah

Misschien een dom advies, maar ik zat in hetzelfde pakket;
ik sprak net zolang stiekem met hem af tot mn moeder erachter kwam, en dacht; ze is zo verliefd ik móet het nu wel toestaan.

succes, ik weet niet wat het kan oplossen - zo reageren de meeste nederlanders nou eenmaal op turken.

mijn ouders zijn eerlijk gezegd ook niet zo gek op buitenlandse jongens, nu val ik erook niet op maar ook nederlanders kunnen ‘slecht’ zijn.
als hij je inderdaad echt gelukkig maakt en je weet zeker dat hij geen loverboy is ofzo, dan zou ik hem gewoon een keer onverwachts mee naar huis nemen, je moet je ouders gewoon met een mond vol tanden laten zetten. ik denk dat ze dan wel beleefd zullen zijn en merken dat een turkse jongen zo slecht nog niet is, en nog een voordeel, ze kunnen heerlijk koken :metal: