Problemen met bestellen op de HM site.

He,

Ik probeer nu al sinds gisteren iets te bestellen op de HM site, maar hij geeft steeds aan dat dit niet kan vanwege technishe redenen. Ben ik nou de enigste die hier last van heeft?

Ik had nou juist weeer ergens anders last van maar ben vergeten wat maar bij mij lukten het ook niet :stuck_out_tongue:

Ik kots zo op die site… hij doet het gewoon niet. :yawning_face:

Ik heb er geen last van.

Zocht vandaag nog naar de site, maar ik vind de link geen eens van de nl site :s

had je een kortingscode ingevoerd?
Dan kan het namelijk wel omdat, ze tegenwoordig meer in de gaten houden of het wel klopt met de kortingscodes :wink: en blokkeren ze je account en dan moet je ze mailen of bellen…
x.

Ja, dat had ik wel gedaan, maar nu krijg ik ineens een melding als ik verder klik op sommige dingen. Echt vaag

ik heb eergister een bestelling gedaan op de h&m site…
en ik krijg nu ineens dat m’n klantennummer niet goed is :s…
en ik heb ook kortingscodes gebruikt, dus weetiemand waar dit aan kan liggen …
maar laatste tijd zijn er heel veel problemen op die siteeee:(

Bij mij gaat altijd alles goed.

maar ik gebruik dan ook geen kortingscodes die ik niet persoonlijk via de post heb ontvangen

Ik wel :3. Maar bij mij gaat het ook altijd goed. Zolang je je bestelling, wanneer je kortingscodes hebt gebruikt, maar niet gaat veranderen want dán kan je account geblokeerd worden.

Elke keer als ik weer wat wil bestellen, dan zegt dat dingetje je inloggegevens zijn fout! Dus elke keer moet ik een nieuwe account aan maken, zo irritant!

ik heb laatste tijd geen problemen meer met de site zelfs niet als ik mijn bestelling verander terwijl ik die kortingcodes van internet al 3x heb gebruikt :slightly_smiling_face:
maar mag je ze nou maar 1x gebruiken?

bedoel je dat je verkeerd wachtwoord of klantennmmr gebruikt? kun je toch gewoon opvragen