Problemen in relatie.....

Halloooo
Ik heb nu voor iets meer dan een jaar een relatie met mijn vriend. Nou irriteerde ik me soms aan kleine dingetjes maar zei het niet tegen hem maar ging ermee naar mn beste vriendin. Alleen nou komt het nou appte hij me dat we al lang samen zijn maar dat ik nog geen 1 keer boos op hem ben geworden en dat hij van mn vriendin die dingen heeft gehoord of gelezen idk waar ik me aan irriteerde bij hem. Nou is bij mij het punt gewoon zo ik ben altijd al het lieve meisje geweest die nooit boos durft te worden en tegen alles ja zegt. Nou hebben we dus soort van ruzie maar ik haat ruzie en we zitten het hele weekend ook weer met elkaar. Nou zei hij zo van dat hij niet meer wist wat ie moest doen, dus ik had heb het verzoek gestuurd om het uit te gaan praten want ja anders komen we ook niet veel verder… Zijn er meisjes die in de zelfde situatie zitten/zaten en die tips ofzo hebben, want ik wil hem echt niet kwijt vanwege dit.

Ik heb niet in een zelfde situatie gezeten, maar het lijkt me een strak plan als je met je vriend gaat praten (zoals je zelf ook al zegt).
Zeg dat het inderdaad niet erg slim van je is geweest altijd met die dingen naar je beste vriendin te gaan, maar dat je het beter tegen hem had kunnen zeggen. EN dat je belooft voortaan zulke dingen tegen HEM te zeggen in plaats van tegen haar.

Maar beetje gek dat hij zegt dat je nog geen één keer boos bent geworden, want het lijkt me dat je gewoon iets kunt zeggen zonder boos te worden? :slightly_smiling_face:

Zeg voortaan gewoon op een vriendelijke manier tegen hem als je iets vervelend vindt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Jouw vriendin is echt een trut dat ze dat ze dat hem heeft verteld/heeft laten lezen.

Ik zou hem gewoon rustig vertellen dat er een aantal kleine dingetjes zijn waar je je aan ergert maar dat ze zou klein zijn dat je ze niet tegen hem verteld om ruzie te voorkomen. Dat is logisch. Je verteld ze tegen je vriendin om even je hart te luchten maar je meent er misschien niet alles van.

Thanks precies alles wat jij hier zegt had ik al tegen hem gezegd! Alleen hij zegt van dat ik dingen moet doen en niet beloven dus we zullen wel zien

Ik wou even zeggen dat het allemaal al opgelost is en we het goed hebben gepraat, nog thanks!