problemen :( help!!

toen ik het voor de eerste keer ging doen zo’n 2 weken terug toen kwam er geen maagdenvlies bloed. is dat gwn normaal of moet er dan al iets gebeurd zijn waardoor het niet meer kon? en ik was toen ook helemaal niet klaargekomen en ik weet dat je dan clitorus moet strelen enz maar dat vind ik beschamend en hij doet het ook niet. en als hij mij beft, heel lief en aardig, maar ik voel me dan echt ongemakkelijk en wil dan liever mijn handen voor mijn gezicht houden maar dat ziet er raar uit. wat kan ik hier aan doen?? :frowning_face:

Nee hoor, er hoeft geen bloed te komen (:
Dat had ik ook niet, niks om je zorgen over te maken.
En over dat je dat beschamend vind, tja, ik denk dat je je daar even over heen moet zetten eigenlijk.
Ik vond het in het begin ook een beetje ongemakkelijk, maar je went er vanzelf aan als je het vaker met je vriendje hebt gedaan en hem steeds meer vertrouwt enzo.
Succes!

Je hoeft niet altijd bloed te verliezen. En het is niet raar als je niet klaar komt, heel veel meiden komen niet klaar van alleen seks. Je moet je wel echt op je gemak voelen en jezelf kunnen zijn, anders vind ik het persoonlijk raar dat je seks hebt

Waar gaat het nou om? Dat je geen bloed verloor of dat je niet klaarkwam en daar voor schaamde?

Over bloedverlies: er zit in een vagina een stukje weefsel (geen vlies) dat bij penetratie kan loskomen/beschadigen en daardoor gaat het bloeden. Dit gebeurt vaak bij de eerste keer, maar door vingeren of een tampon kan dit ook gebeuren(wat je dan niet merkt omdat je ongesteld bent)

Over klaarkomen: daar moet je je absoluut niet voor schamen. Er zijn veel vrouwen die zo snel klaarkomen, en dat heeft verschillende redenen. Bijvoorbeeld je niet op je gemak voelen, of dat je partner niet goed weet wat jij lekker vind. Wat dat betreft moet je naar elkaar toegroeien(zeker als je vrij onervaren bent is het lastig om hierin toetespelen.)

Je hoeft niet per se bloed te verliezen. En ik voel me ook wel een beetje ongemakkelijk als mijn vriend aan mij ligt te werken en ik lig daar maar. Ik doe mijn ogen altijd dicht en zet een muziekje op, dat werkt wel.

Geen bloed verlies is heel normaal.
En niet klaarkomen van penetratie ook, zeker de eerste keer. Er zijn vrij weinig vrouwen die klaar kunnen komen van penetratie alleen.

How about nog geen seks hebben? Het lijkt me echt alsof je er nog niet helemaal klaar voor bent…

Dat is een feit.