problemen door afstand

ik ben nu al vier maanden super gelukkig met mijn vriendje. Hij woont ongeveer een klein uurtje van mij vandaan. Ik heb hem nu al een paar keer gezien, maar dit keer komt hij naar mij, alleen zijn vader wil hem niet steeds brengen omdat hij niet van autorijden houdt en dit is dus ook de laatste keer dat hij naar mij mag. allemaal super lastig dus, want hij mag ook niet met de trein. Na dat, is het ook nog dat hij de komende maanden -tot februari ong- super hard zijn best gaat doen voor school, en dus minder tijd heeft voor mij. Heeft dit dan nog wel zin? ik vind hem echt super leuk enzo, en ik ben echt blij met hem. Maar door die afstand en zijn ouders is het allemaal zo lastig geworden dat ik hem echt niet vaak zal zien…

Oeh heel lastig… Mijn vriend woont ook een uurtje van mij vandaan, maar wij mogen wel gewoon met de trein en zijn vader wilt hem altijd graag brengen en ophalen… De trein is natuurlijk een erg handige oplossing in zo’n geval, dus dan is het wel kut dat hij dat niet mag! Ik zou niet weten wat je kan doen, maar veel succes in ieder geval!

Ik woont 1,5 uur van hem vandaan…
Morgen naar hem toe! <3
waarom mag die nietmet de trein dan?

wat ze hier zeggen idd, ik moet 3 kwartier met de trein &word dan door hem opgehaald. dan met de tram en metro enzo. maar ze hebben er thuis geen problemen mee gelukkig! :slightly_smiling_face:

Hoe oud is hij dan?

nou hij is bijna zestien, en ik snap ook echt niet waarom hij niet met de trein mag want zelf ben ik veertien en mag het wel. het ligt dus gewoon puur aan die ouders waarom het allemaal zo gaat. alleen vraag ik me af of het dan nog wel zin heeft tussen ons omdat ik hem dan super weinig zie! want hij kan die ouders écht niet overhalen ;x