Hoi, ik ben ongeveer een maand geleden begonnen met afvallen, nadat ik in korte tijd ongeveer 5 kilo ben aangekomen, mede door de pil(waar ik nu mee ben gestopt), en door onregelmatig en laat eten op vakantie. Ik weeg nu 61,5 kilo en ben 1,70.
Mijn probleem was dat ik altijd vrij gezond eet, vooral wat betreft avondeten. Maar ik at wel erg veel snoep en koek, en daar ben ik mee gestopt en heb deze vervangen door yoghurt, groente en fruit.
Ik eet nu 's ochtends 1 boterham. Tussendoor 2 volkoren muesli knackebrödjes. Voor de lunch een pistolet met kaas en een bak yoghurt met muesli. Dan eet ik tot het avondeten vaak nog wat yoghurt, een appel en veel tomaten. ’ s avonds eet ik altijd erg gezond, en veel groente. Voor ik ga slapen eet ik nog een kiwi of ander fruit. Verder drink ik de hele dag water en thee zonder suiker.
Nu ben ik in deze maand niets afgevallen, terwijl ik sinds 2 weken ook ben begonnen met fitnessen, 3x per week.
Ik denk daarom dat ik nu te weinig eet, en daardoor geen gewicht kwijtraak. Alleen meestal hoor je dat je vaak in het begin nog wel afvalt, maar dat het daarna stopt. En ik ben helemaal niets afgevallen.
Dus is het mogelijk dat ik in de spaarstand zit?
Ik hoop dat iemand me kan helpen! Ik wil graag op een gezonde manier afvallen maar volgens mij is dit niet de manier.