Problem

Heee,

Ik heb echt een probleem.
Ik heb zelf een vriendje maar ik heb nog een jongen die ik heel erg leuk vind. En die wil met mij afspreken.
Hij zei dat als ik niet kom dat dat bewijst dat ik hem niet leuk vind.
Watmoetikdoen?!

Xxx

Zeggen dat je al een vriendje hebt, en er eerst met hém over praten.

Jaa dat heb ik al gedaan …

Heb je al met je vriend gepraat?

Nee nog niet.

Je moet voor jezelf bedenken of je bij je vriendje wilt blijven en of je hem nog leuk vindt / van hem houdt. Als dat niet zo is, dan kun je wel met die andere jongen afspreken, maar sowieso niet voordat je het uit hebt gemaakt met je vriendje, want anders is het gewoon gemeen. Ik weet ook niet hoe lang je al bij je vriendje bent en hoe serieus het is, want als het wel serieus is zou ik dat allemaal niet op het spel zetten als ik jou was…

ik wil niet gemeen klinken maar kun je gewoon typen in plaats van die w’s er tussen? :’)
ontopic:
hetzelfde als wat Monofoob zei maar ik zie dat je dat al hebt gedaan dus ik zou het niet weten

Dan zou ik eerst met je vriend gaan praten, want achter zijn rug om afspreken met een jongen die je leuk vind, vind ik persoonlijk erg naaierig.

Srry ging vanzelf …

als dat srry ging vanzelf tegen mij was bedoeld: geeft niet hoor ^^

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar het is toch niet naaierig als ik alleen met hem ga praten?

eerst gewoon leren typen en dan tegen die jongen zeggen dat je al een vriend hebt…

er zijn al zoveel van dit soort topics.
kies tussen je vriendje en die andere.
wij kunnen toch niet voor jou beslissen.
jezus…

Ghahahaha, kansloos.
Komop zeg, dat mensen nog serieus reageren.

Ze typt toch niet zo slecht? Stop nou eens met zo’n opmerkingen, alsof jij altijd foutloos schrijft…

& topistarter : denk eens na over je relatie, want dat je het ook maar overweegt om met die jongen af te spreken bewijst dat je niet zoveel geeft om je vriendje.

Wat bootlegs zegt ben ik het mee eens; denk eens na over je relatie, want dat je het ook maar overweegt om met die jongen af te spreken bewijst dat je niet zoveel geeft om je vriendje.

Maar ik denk ook… waar het veel mensen niet mee eens zullen zijn. Je zult pas echt zien waar je gevoelens liggen als je met die andere jongen afspreekt. Je moet het wel tegen je vriendje zeggen… Maar zeg het als dat je naar een goede vriend gaat anders krijg je misschien ruzie wat nergens goed voor is. Toch?

Ik denk dat ik gewoon ga. Gewoon om te praten met hem en ook te zeggen dat ik het niet wil omdat ik WEL geef om me vriendje.