Hee,
ik heb een probleem. Ik vind het op school niet zo leuk meer. Dat komt omdat ik het gevoel heb dat ik de 2e keuze ben. 2 vriendinnen van mij hebben elke keer lol met elkaar en ik sta er maar een beetje bij van hallo ik ben er ook nog. Ook reageren mensen uit mijn klas op elkaars foto’s, dit doen ze ook wel bij mij maar niet zo veel.Ik ben ook snel jaloers, als een vriendin naar een andere vriendin gaat denk ik al snel, omg waarom gaan ze niet met mij samen/iets doen? terwijl ik zelf ook andere vriendinnen heb. Ik word echt gek van mezelf. Ik weet niet of ik me aanstel of dat ik het te persoonlijk opvat, maar ik word er echt gek van en begin aan me zelf te twijfelen. Ik denk dat ze me stom en saai vinden en ik weet niet wat ik verkeerd doe.
Weet iemand wat ik verkeerd doe of wat ik moet doen? Help me alsjeblieft
xxx
Dit gevoel had ik ook wel, nu minder, ik heb me er gewoon wat minder van aangetrokken en het een keer gevraagd ofzo
Je zit op school voor jezelf niet voor anderen
Dus trek het je niet aan
Mmm… Vervelend als je je buitengesloten voelt! Mijn tip is het gewoon zelf leuk maken. Reageer vaak op de foto’s van anderen (maar wel iets leuks, niet slijmen) want dan zullen ze misschien ook meer op jou gaan reageren. Spreek ook gewoon een keer af met vriendinnen! Stel gewoon voor iets leuks te gaan doen! Succes!