Problem, ik kan t echt niet.

Ik weet niet hoe en of ik mijn vriendin kan vertellen dat ik dr neef leuk vind. Ik heb hem maar een aar keer in real gezien maar ik ben gwn op hem verliefd…

I know maar ik kan dat gwn niet ik weet niet wat dr reactie zal zijn omdat haar ouders ons op behin buj elkaar vonden passen maar ik dat heb ontkend.

En je weet 't nooit als je 't niet doet
conclusie: Doet het of doe het niet.

Tjah. Dan moet je 'm vergeten. Het is het één of het ander.

Ja hoor, ik zeg gwn eerst tegen dr iets van ik moet je eigenlijk wat vertellen maar ik kan t niet…

Maak je geen zorgen joh, je hebt niets te verliezen.
Als zij echt jou vriendin is, accepteert zij het en jongens waarderen het
alleen maar als je eerlijk bent.

Dat is beter dan dat hij er achter af achter komt en het nooit geweten heeft…

Of je zegt gewoon:
Hey (naam van vriendin) ik denk dat ik je neef leuk vind. Wat vindt hij van mij?

Als je geen stap zet om het te vertellen AAN JE VRIENDIN zul je er nooit achter komen .
Als het een goeie vriendin is , vind k zelf dat je gewoon rustig kan vertellen .
Begin gewoon te zegen . k wil je wat vertellen . maar k voel me zo of zo ( je gevoel er bij vertellen) en dan vertel je het … als ze gemeen reageert … kan je reageren van jammer dat je zo reageert of met een kort antw. van . Ik ben eerlijk tegen je .
het lukt je vast wel . ze eet je niet op of wat dan ook :slightly_smiling_face:

GOOD LUCK !

Niet zo flauw. String omhoog, tieten naar voren en huppa

Ik persoonlijk zou het alleen maar leuk vinden als een van mijn vriendinnen mijn neef leuk vond. Mijn vriendin probeert mij ook te koppelen aan haar neef (niet dat dat haar lukt :wink:) Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat iemand dat vervelend vind? Het is haar neef niet haar broer ofzo

:smirk:

hahaha geweldige reactie :bowing_man:

Nou ik heb t haar rustig verteld… En ook daat ik t niet ‘durfde’ omdat ik niet wist wat dr reactie zou zijn. Ze vond t inderdaad best leuk, ze gaat vandaag ook een beetje vrragen wat hij van mij vind… T punt was gewoon dat ik nog nooit zoiets heb gehad en ik haar reactie niet wist aangezien mijn nicht, ook een vriendin van haar pas aan ons heeft. Verteld dat ze ook verliefd was op een jomgen die bijijn vriendin en ik in de klas zat. Toen dachten we ook ff van wtf…

&srry dat er veel typefouten in zitten, ik typ namenlijk op ipod

Super leuk voor je! nu zit je er niet meer me EN je vriendin helpt je een handje win win situatie dus.

Ja, alleen nog ff bedenken hoe ik t ooit aan haar neef makkelijk kan vertellen…

Ik zou gewoon een beetje met hem flirten, dan merk je van zelf wel of hij interesse heeft of niet. succes!

Hoe doe je dat op whatsapp, of videobellen… Enige optie zou zijn langs zn stageadres gaan en daar gaan flirten…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ow ik dacht dat je hem vaak bij je vriendin zag, mijn fout :flushed:

Geloof me nichtjes en vriendinnen zullen je altijd willen koppelen en al helemaal aan familie!
Ga ervoor!
x