Hello.
Ik heb na lang sparen een Iphone gekocht! Ik ben er echt super blij mee, maar een paar dingetjes lukken niet met Itunes.
Ik weet namelijk niet hoe je met Itunes foto’s van mn mobiel af kan halen.
En een eigenlijk groter probleem, ik kan geenmuziek meer op mn Iphone zetten. Eerst lukte het wel, maar toen ik het laatst probeerde lukte hetconfiguren niet meer en zei de computer dat er zich eeen onbekende fout had voor gedaan.
Weet anyone wat ik hier mee moet?
Kuss.
kijk op apple.nl of zoek op google naar het probleem op andere forums staan der al zat over op. de mijne werkt nog perfect naar dat k het systeem opnieuw der op heb gezet maarja was wel alles kwijt maar het was het waar en voor itunes heb je een account nodig wat je gratis kunt maken(bijv. voor apps;)
Ja ik heb ook een account, maar eerst lukte ook alles. Maar nu wil dat niet meer door een onbekendw fout.
ja okay kijk je meot je iphone aan de pc sluiten dan als het geopent is in itunes dan klik je op de iphone zelf(jeweetwel waar alle info in een staat) dan heb je op het hoofdscherm van je itunes staan info over systeem iphone enso en daaronder staat versie dan klik je op herstellen(kan dat je er een virus na toe hebt gestuurt) dan is wel alles verwijdert dus ook contacten maar hij doet het weer perfect. en voor fotos naar pc krijg k het scherm van automaties afspelen dan klik je op foto’s en video’s importen. das zo bij windows 7 ik weet niet welke pc jij hebt maar anders meot je gewoon naar deze PC gaan en dan iphone zelf openen zo kun je zo ook mee slepen naar fotos maar is ff uit zoeken en je snapt het
zo ver k weet kan itunes(de nieuwste versie) dat nog niet hoop als der un nieuwe versie komt dat ze dat niet vergeten dat zou dan vast handiger zijn
Oh oké, dankjwel! Ga het morgen meteen proberen.
Up muziek lukt nog steeds niet. ;(
uuuup
wacht je wel tot hij klaar is met alles te synchroniseren?