probleempje

Ik vind een jongen leuk, en hij mij maar hij heeft een vriendin. Hij heeft echt tegen mij gezegd dat hij mij leuk vindt en we staan vaak lang te praten in een club op een plek waar zijn vriendin dan niet komt. Wat kan ik doen want ik zit hier heel erg mee… Hij is zó leuk maar hij heeft een vriendin… :frowning:

Een jongen met een vriendin is afblijven

Als hij met jou vreemd kan gaan, bedriegt hij jou later ook. Plus, hij is niet vrijgezel. Van wegblijven dus!

Hoe ze je het vinden als jij die vriendin zou zijn? Je kunt hem toch niet vertrouwen op deze manier.

Ja dat weet ik maar dat ik makkelijker gezegd dan gedaan, hij probeert mij ook te zoenen maar dat doe ik niet omdat hij een vriendin heeft, maar hij zegt dat hij mij super leuk vind en ik vind hem ook leuk, wat kan ik tegen hem zeggen

Vraag om duidelijkheid. Wat wil je nou eigenlijk? Als hij jou écht leuk vind en de moeite waard vind zal hij het moeten uitmaken met zijn vriendin. Als hij twijfelachtig doet en niet weet wat hij wil moet hij er maar eens goed over na denken, en dan mag hij bij je terugkomen (als hij voor jou kiest). Als hij nog steeds niet weet wat hij wil, zou ik hem vergeten. Als hij vreemdgaat is dat voor zowel jou, die jongen en die vriendin pijnlijk!
Succes (:

Zeg hem dat als hij je echt leuk vind, hij toch echt vrijgezel moet zijn voor hij kans maakt bij jou… Dus dat hij het zal moeten uitmaken met zijn vriendin wil hij meer… En zo niet, sja dan kun je niks anders doen dan netjes jouw afstand bewaren…

Als hij het niet uitmaakt: Zou je echt een jongen willen die meerdere meisjes wil?
Dus totdat hij echt vrijgezel is, zou ik niks doen!