Probleempje

Ik vond al een tijdje een jongen leuk, hij mij ook dacht ik. Totdat hij vannacht bij me bleef slapen, het was heel fijn en gezellig maar vanochtend voelde iets niet goed. Toen ik erover begon biechtte hij eerlijk op dat hij mij al een paar dagen niet meer leuk vind, maar hij dacht dat het wel terug zou komen als hij bij me zou slapen. Hij vind me wel een leuk meisje, maar is niet verliefd en dat blijft ook zo. Hij huilen, ik huilen. Hij vond zichzelf een klootzak en hij vond dat hij me gebruikt had. Hij was bang dat als hij mij zou verliezen als z’n ‘vriendin’ dat hij me ook zou verliezen als gewone vriendin want hij wil me niet kwijt. Ook wil hij nog steeds met me omgaan. Zelf vind ik deze situatie een beetje pijnlijk, hij heeft bij me geslapen, we hebben gezoend, en de volgende dag ‘dumpt’ hij me. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen/denken. Help?!

Misschien is het beter dat hij het je gewoon meteen gezegt heeft stel je voor dat hij je nog langer aan het lijntje hield…
Volgens mij is het beter om even afstand te nemen en het later te proberen als vrienden?
Laat je gewoon omringen door je beste vriedinnen, kijk films, eet chocola,… (:
En voor je het weet vind je wel een andere jongen, ik ken je situatie maar jongens komen en gaan hoe moeilijk het ook is.
Je komt er wel overeen ookal heb je daar je tijd voor nodig!

Ahw, zoek afleiding. het komt wel goed. (:

Zie het (later) als iets liefs, hij wou je niet kwetsen en hij vind je heel leuk, maar is niet verliefd. Zoiets kan gebeuren, en je voelt je nu gekwetst maar misschien kun je later wel weer gewoon vrienden zijn :slightly_smiling_face:

Super lullig dat het zo is gelopen!
Ik vind het wel knap van hem dat hij het zelf inziet en ook toegeeft, hij is gelukkig niet zo’n klootzak die jou laat zitten met vraagtekens.

Erg jammer inderdaad, maar dit is in ieder geval niet iets waar hij snel van terug zal komen, aangezien hij hier zo duidelijk over is. Als jij je prettiger zou voelen bij een beetje afstand nu, dan zou ik in het begin zeker even wat afstand nemen om over hem heen te komen, hoe pijnlijk dat ook eerst is. Je merkt dan vanzelf wel als je weer met hem om kan gaan zonder dat het al te veel pijn doet.

Let vooral even op jezelf, ik denk dat hij het wel begrijpt als je aangeeft even wat tijd hiervoor nodig te hebben, en dan hebben jullie ook meer kans om het als gewoon vrienden te redden!

wel erg goed dat hij het wel gelijk gezegt heeft, is beter dan dat je
er later pas achter komt tochh?
en idd gewoon kijken of je afstand wil nemen, of
miss als je hem zie dat het weer gewoon is?
maar daar moet je idd zelf naar kijekn hoe
je je voel(;
succes ermee!