Probleempje.

Uhmm ik heb een vraagje, ik ben de laatste tijd zowat nooit écht’ongesteld.
Najaa wel gewoon een week bloed verliezen, maar maar een paard druppels per dag ofzo, Ik heb echt geen idee hoe dit komt, kan het zijn omdat ik te weinig eet ergens van ? Ik wil er echt graag antwoord op xd.
Ik vraag dit hier om het zogenaamde gorote mensturatie topic niet leeft/

sommige hebben veel bloedverlies, en sommige weinig, jij dus ook. als je echt denkt dat het niet goed is ga er dan mee naar de dokter

Kijk volgende maand, bij mij was het ook een keer minder.
En als je 14 bent ben je denk nog niet zo heel lang ongesteld, dan is het wel regelmatiger.

Idd of vraag het eerst aan je moeder, en als zij het niet weet ga naar de dokter, die weet het natuurlijk het allerbeste!;d

ik zou even langs de dokter gaan. dan weet je precies wat het kan zijn! succes ermee.

meisje maakt zich zorgen->gaat naar dokter->dokter zegt: niet goed en geneest
→ doketer zeg: wel goed->meisje blij

Ik zou het eens navragen bij de dokter, voor de zekerheid. (:

Hahaha, wtf

veel of weinig bloedverlies verschilt erg tussen vrouwen. Nog meer wanneer je jonger bent en alles nog erg onregelmatig is. Mocht je je echt zorgen maken dan kun je alsnog even naar de dokter.

ik zou even afwachten… want je gaat toch ook niet meteen naar de dokter als je vinger een beetje pijn doet? het komt vanzelf wel goed & anders eerst je moeder raadplegen.

Ik had ook de ene keer meer bloed verlies als de andere keer. Ik zou even afwachten en als het zo blijft dan de dokter raad plegen

Oke, dankjewel iedereen, iemand ook nog een idee of het kan liggen aan hoeveel je eet?

Sinds ik aan de pil ben bloed ik hooguit 3 dagen.
In de tijd dat ik voor 't eerst ongesteld werd, bloedde ik ook amper, pas na een jaar werd het regelmatig en kwam het op gang.

De laatsste paar maanden heb ik wel veel stres gehad, ik moest namelijk al mijn ónvoldoende’s ophalen wilde ik overgaan, ik kon me daar echt zo druk om maken.
Sinds deze week heb ik alle’s weer op voldoende en heb ik ook geen toetsen meer, dan word dan dus afwachten !