Probleempje.

Hey,

Op de basisschool kon ik makkelijk een vriendje krijgen.
Nu ik op de middelbare school zit, lukt dat niet zo goed meer.
Ik heb een bril, en die heb ik vaker op dan op de basisschool.
Ik wil écht niet dat het daar aan ligt. Of komt het doordat jongens op de middelbare school wat verstandiger zijn en niet als op de basisschool een leuk meisje zien en denken; yeah dat is d’r?
Ik heb wel een aardige jongen in mijn klas en hij doet ook super aardig tegen mij en zo maar of hij nou verliefd is… Ik zit er een beetje mee want ik haat mijn bril :frowning_face: Dit kan een dom topic zijn, maar ik wil wel ff reacties van jullie ;$

Ik weet wel bijna zeker dat het niet aan je bril ligt… Al zijn bruggertjes wel heel erg oppervlakkig, zo erg toch ook niet dacht ik.
Maar je hoeft toch niet continu een vriendje te hebben?

[i]alles komt wel meid,
met of zonder bril!

je moet je niet zo druk maken,
er zijn meer dingen dan vriendjes[/i]

Nee nee nee, dat zeker niet. Echt niet, dat is mijn probleem niet.
Maar ik wil weten waar aan het ligt, want op de basisschool vroegen ze me nog wel es weetje. :stuck_out_tongue:

Je hebt gelijk. :wink:

neem dan lenzen als je er zo mee zit?

Ik heb ook een bril, en geloof me, daar kan t echt niet aan liggen.
Misschien dat ze bij jou op de basisschool heel makkelijk waren met een meisje vragen, en nu niet meer?

het klinkt een beetje alsof je meer een vriendje wil om het vriendje hebben, dan dat je diegene echt leuk vindt?

Nee, dat is het niet, zo bedoel ik het ook niet. Ik wil alleen even weten waar het door kan komen, weet je? :slightly_smiling_face:

Alsof het zo makkelijk is :wink: Kost ook geld hoor! Mijn ouders zijn niet een van de rijksten namelijk. Ik krijg ooit lenzen, maar nu niet.

als een jongen afknapt op een bril vind ik hem erg oppervlakkig,
en zou ik hem al niet meer als vriendje willen!

Idd.
Een jongen wijst jou echt niet af op je bril.

Oke, dankje :slightly_smiling_face:
En GALAXIA: kijk ff op eerdere berichten van mij.

hmm, op de basisschool houdt een vriendje hebben toch eigenlijk niet echt iets in of ben ik nou gek? dan is t stoer om n vriendje te hebben, meestal is het enige wat je doet een beetje handjes vasthouden op t schoolplein… sorry als dit n beetje lullig klinkt, maar k denk dat je op die leeftijd toch n beetje inhoudsloze relaties hebt… maar ik denk niet dat iemand je niet leuk zou vinden omdat je een bril draagt;)

^ Dat ja.
En waarom koop je geen nieuwe, leuke bril of neem je lenzen?

Ik denk niet dat het aan je bril ligt.

Ik denk ook niet dat het aan je bril ligt. Ik heb een zwak voor jongens met brillen maar dat terzijde x]

Ik denk dat het gewoon komt doordat jullie ouder worden, en serieuzer. Op de middelbare school gaat het niet meer zoals op de basisschool, dat je de ene week met de een gaat en de week daarna weer iemand anders leuk vind.

Het hoort gewoon bij het volwassen worden;). Maak je niet druk, er zijn zoveel meer leuke dingen dan jongens.

Het heeft niks met je bril te maken,wees jezelf doe je niet anders dan komt het wel goed!