Probleempje

hee meiden,

Ik heb een klein problleempje hier komt die: Mijn vriendin had een neef die zij mee nam naar een feest Ik vond hem gelijk al super leuk en we hadde ook al vaak op msn gepraat maar op dat feest konden we elkaar niet egt spreken ofzo… en gister op msn zij die dat hij mij leuk vond dus ik helemaal blij allee moet bij elkaar verzameld om hem tevragen om iets leuks tegaan doen mjh hij kwam niet meer on dus da wou ik vandaag gaan doen. Kom ik op school heeft hij ook tegen de andere vriendin vn de vriendin met de neef gezecht dat hij haar leuk vond ik ben zoo boos maar hoe moet ik daar over beginnen ? ik vind egt super jammer want ik wou zo graag een vriend maar ik denk niet dat het nog wat word want zo jongen hoef ik niet en hij mij blijkbaar ook niet :frowning_face: maar hoe zou ik beginne op msn en dat die mij mischien tog wel leuker vind ahah hoop it

Meis, die jongen is jou niet waard. ga niet proberen of hij jou leuk vind.
Er lopen miljoenen jongens rond. je loopt er vanzelf 1 tegen het lijf die je echt het einde vind. en hij jou ook.

Waarom zou je er nog achterna gaan als hij toch tegen een ander zegt dat hij haar ziet zitten?

jullie hebbe gelijk f*ck hem :stuck_out_tongue:

oh oke dat ging snel :stuck_out_tongue:

problem solved :headbang2

haha goedzo;)
lekker laten vallen die player

wat een zak;$

hij had een sms na dat ene meisje gestuurd he dat die haar leuk vind en nou kwam ik on zij hij hee sgatje omg ik zo pff wat ben jij een sukkel :stuck_out_tongue:

Haha, ik ben het met die andere meiden eens; er zijn genoeg andere!

Maar ik snap dat je hem van binnen misschien toch nog wel ‘adoreert’ ^^ Misschien moet je gewoon recht voor zn raap zeggen dat je het niet pikt, maar als hij dan met lieve woordjes zegt dat het niet waar is of dat hij alleen jou wil. Val dan niet als een blok weer voor hem. Laat hem maar even vechten om je te krijgen.
Je kan er altijd nog voor kiezen om hem toch te nemen. Dat moet je zelf weten. Maar er zijn nog genoeg andere!

x