Probleempje?

Zaterdag heb ik dus een soort van date met een leuke jongen, dus hij alles helemaal gepland. En normaal ben ik helemaal niet zenuwachtig voor dates of dergelijke. En ik heb ook al gewoon bijna een uur lang met hem gepraat ( in het echt, alleen msn is zo matig) maar hij is zo spontaan enzo dus ik ben echt zenuwachtig. En ik heb geen idee waarom want zo ben ik helemaal niet.

Help ik wil slapen, weet iemand hoe ik mezelf wat minder zorgen ga maken?

waarom ben je precies zo zenuwachtig dan?
wat denk je dan precies dat fout kan gaan?

Ik denk dat deze jongen jou wel op je gemak gaat laten voelen, gewoon even door het eerste moment heen bijten, ik was ook altijd zenuwachtig in het begin maar als je eenmaal aan het kletsen bent gaat het vanzelf. :slightly_smiling_face:

ademhalingsoefenen :slightly_smiling_face:
Diep inademen - ogen dicht- en langzaam uitademen.

Je vind hem leuk.

Denk gewoon: het komt allemaal wel goed! Niets gaan plannen of voorbereiden, gewoon uitkijken naar de dag en op de dag zelf spontaan zijn, maar wel lekker jezelf. En je zult zien dat het dan inderdaad goed komt.

bedenk je dat als ie zo spontaan en gezellig is er niets fout kan gaan. hij heeft blijkbaar erg zijn best voor je gedaan door de date te regelen, dan zal hij ook zijn best doen jullie date leuk te maken. als het niet leuk is, dan verzin je een smoes en ga je naar huis. jammer maar helaas, dan was ie toch nooit iets voor je geworden.

haha dankjewel voor jullie reacties, maar ik denk dat ik zenuwachtig ben omdat hij mij letterlijk aan heeft gegeven dat hij me leuk vind. En dus denk ik dat hij me leuker inschat dan ik ben.

Ik denk eigenlijk dat je zenuwachtig bent, omdat je aan jezelf twijfelt :slightly_smiling_face: Omdat je zegt ‘ik denk dat hij me leuker inschat dan ik ben.’ Niet doen, niet twijfelen :wink: Als hij je niet leuk vindt om wie je bent, is het een sukkel.

Je bent indd’ waarschijnlijk ‘’ bang ‘’ dat hij je niet leuk vind zoals je bent…
je moet gewoon je zelf zijn dat ben je waarschijnlijk alle andere keren ook geweest toen je met hem was, en dat vond hij leuk… anders had je geen date met hem!

x

Ja dat was ik van plan maar het stelt me zeg maar nog niet helemaal gerust haha, nou ik ga er gewoon het beste van maken, bedankt iedergeval :relieved:

ja maar nu kun je dus laten zien hoé leuk je bent! (:
en dan bedoel ik gewoon jezelf blijven, ACH je weet wat ik bedoel!
als je je gewoon leuk kleed, niet te overdressed
gewoon jezelf bent
en geen boeren/scheten gaat laten komt dat aaaallemaal goed!

succes & hou ons op de hoogte (a)

Oh shit want dat was is nou net van plan :stuck_out_tongue: Neee maar is het erg dat hij vandaag nog helemaal geen contact met me heeft gezogd? Beetje jammer vind ik.

Oei hoe fout kan je gezocht schrijven haha

haha!
nee eerlijk gezegd denk ik dat hij zelf ook zenuwachtig is!
komt allemaal goed (:

woo, ik had gister een date met een leuke jongen. :blush:
maar hij had me ook helemaal niet gesmst ofzo die dag, dus ik zat ook al van: mm.
eerst was ik helemaal niet zenuwachtig, maar toen ik daar eenmaal zat was het toch wel even spannend. het rare was dat ik pas na 1uur ofzo rustig werd. toch was het wel heeeel gezellig (aa)

dus heb maar gewoon plezier, het gaat vast leuk worden!
succes!

dankjewel, want we hadden super lange gesprekken en dan smste die ineenkeer niet meer ik dacht echt zo van HUH maar om dan te gaan zeuren.

laat over je heen komen zie wat er gebeurt afwachten

Ja ga ik doen