Probleempje

Heey,

ik heb een klein probleem
ik ben een beetje aan de dikke kant :no_good_woman:
en ik heb best dikke benen
en ik ben al bezig met afvallen enzo.
maar nu kan ik in de winter gewoon een lange broek aan , maar in de zomer is dat een ander verhaal.
Ik durf geen korte (leuke) broeken of rokken aan te doen, en vorig jaar liep de zomer (behalve vakantie) in een lange broek, k kreeg het wel heel benauwd.

nu heb een vraag: wat kan ik in de zomer aandoen waardoor mijn benen dunner lijken :zipper_mouth_face: ?

x

zo broek dat net over je knieen zit?
dan zijn je bovenbenben iniedergeval bedekt.

x

enige optie is afvallen, je valt echt veel bij je benen af (ikdan) als je gaat afvallen.
maar verder zijn vollere benen echt mooi vind ik hoor! ik wilde ook niet dat er iets bij mn benen afging maaaaaar je moet het maar accepteren en gewoon dragen :grinning: echt waar, als het zo erg is kan je alleen maar afvallen.

oh sorry ik lees nu pas dat je bezig bent met afvallen :slightly_smiling_face: succes

Zo’n bermuda broek? Zodat je bovenbenen bedekt zijn. Ik neem niet aan dat je onderbenen ook enorm dik zijn.

dankje voor de reacties
nog iemand?

het klinkt misschien raar , maar als k zo’n broek aandoe weet ik niet wat ik er boven aan moet doen :blush:

hangt ervanaf, welk deel van je benen zijn het volst ?

Uhmm Goeie vraag,
Vooral rennen in de sportschool en bierspieroefeningen doen,
maar zoon bermuda broek is ook een oplossing,

Trouwens ik ben op internet een leuke blog tegengekomen.
zou je ook eens een kijkje willen nemen.
Klik dan hier voor de blog

Alvast bedankt! :grinning:

Harembroek, als je dat leuk vind? Dat zit losjes :wink:
En je kan een wat donkere kleurige legging aandoen in plaats van een dikke spijkerbroek, dat schiet al een stukje meer op =)

Bierspieroefeningen? :face_with_raised_eyebrow:

Maar harembroeken zitten ook heel lekker en bedekken natuurlijk een hoop.

ik ben zelf ook iets te dik, en ik doe in de zomer wel een korte broek aan (knielengte), daar voel ik me wel prettig in (wnat als ik het te warm is, ga ik zo zweten en dan voel ik me noooog minder zeker ).
En linnen broeken (zowel lange als 3/4 als knielengte) heerlijk luchtig, en een uitlopend model schijnt af te kleden.

bovenbenen

En weer maak je reclame… Je kan toch gewoon een 3 kwartsbroek aan doen en die dan wat hoger optrekken als je het echt warm hebt? :slightly_smiling_face: Zo ie zo er zijn echt wel meer mensen met niet het perfecte lijf. Moet je het daar dan echt bloed heet voor hebben om het niet te laten zien? Koop anders gewoon lange rokken of jurken dan zie je je benen niet en draag je toch nog lekker luchtig kleding.

Dankjee (L)
hier heb ik echt iets aan :grinning:!

gewoon een topje/ t0shirt. ligt er aan natuurlijk aan wat voor weer het is zeg maar. Of een tuniekje dat je taille mooi laat zien ? met een opvallende ketting/armband dat je daar de aandacht naar toe trekt ipv je benen?

dubbelpost xD.

owh een leuke opvallende sandaltjes trekt ook de aandacht weg. en dan kan je gewoon een effe broek aan doen.

is ze weer bezig? -.-’’ kan een monitor hier niks van zeggen?

Ja voor je bierbuik, durrr. :'3

zo’n broek zoek ik ook ! maar ik kan het nooit vinden ‘zucht’
op dat soort momenten haat ik Enschede