Probleempje?

Hey allemaal,

Ik heb maandag een wortelkanaalbehandeling gehad, maar het begint steeds meer pijn te doen en afgelopen nacht heb ik al niet kunnen slapen… Ik heb ibuprofen en paracetemol gehad, het helpt wel een beetje maar nog steeds doet het mij erg veel pijn. Vandaag ben ik zelfs eerder uit school naar huis gegaan.

Nu is het probleem dat ik morgenochtend rijles heb, en ik weet niet of het verstandig is om te gaan lessen. Als ik niet ga lessen kan ik voor mijn herexamen nog maar een keer lessen, dit lijkt me ook niet handig. Mijn vorige les ging niet heel goed, dus ik heb deze twee lessen wel echt nodig!

Heeft iemand tips hoe ik vannacht goed kan slapen en geen last heb van mijn kies tijdens het rijden?
Bedankt alvast!

Groetjess :flushed:

Je hebt gister die behandeling gehad?

Ik zou zelf niet gaan lessen, gewoon omdat als je moe bent en/of pijn hebt je niet goed presteert en dat is zonde van het geld. En dan ga je jezelf alleen maar rot voelen als het niet goed gaat, word je onzeker etc.

Ik denk dat je niet veel kan doen dan ibuprofen pakken voor het slapen gaan, en gewoon op bed liggen - dan rust je lichaam ook al uit. En misschien dat koelen de pijn verlicht?

+ hoort dat wel zoveel pijn te doen? Ik heb ook ooit een wortelkanaalbehandeling gehad, maar ik had daarna helemaal geen pijn.

Gisteren inderdaad, en bedankt voor de tip van het koelen! Dat ga ik nu even doen.