probleempje😕😕

Hey iedereen,
Ik heb al een aantal maanden een rood bultje op mijn hoofd, het doet pijn als ik er op duw, er word gezegd dat kwaadaardige bultjes geen pijn doen en goedaardige wel pijn😄, klopt dit? En wat kan het zijn?

Groetjes Anoniempje.

Ga naar de huisarts

Dit inderdaad. Wij kunnen zo niet zien wat het is, laat het nakijken. Of het klopt dat kwaadaardige bultjes geen pijn doen en goedaardige wel weet ik niet, maar ik zou me daar niet aan vast klampen.
Zeker als je het al een paar maanden hebt, laat het nakijken

Zou het iets ergs zijn.

Wij hebben het bultje nog nooit gezien, hoe kunnen we dat weten? En waarom wacht je maanden met naar de dokter gaan als je twijfelt of het iets ergs is?

Ik denk dat het niks ergs is. Zit het aan de buitenkant van je hoofd? Of aan de binnenkant? Kan een opgezette klier zijn? ik heb die dingen overal

Ga naar de huisarts. Die weet dat veel beter dan wij.

Dat kan ik toch niet weten? Ten eerste heb ik dat bultje nog nooit gezie, ten tweede ben ik geen arts. Laat het gewoon nakijken, ik denk niet dat iemand hier je verder kan helpen… We kunnen wel gokken wat het is maar daar heb je ook niks aan

Is het niet gewoon een onderhuidse puist? Die krengen kunnen ook nogal hardnekkig zijn namelijk

En stel anders je vraag in het algemene medische vragen topic. Maar ga maar liever naar de huisarts.