Probleempje

Oke ik heb een nogal apart probleempje…
Crush: X

Ik msn’de denet met X , hij moest snel weg en zei ‘ik sms je zo’.
M’n telefoon ligt naast me en m’n speakers [van de pc] staan aan en als ik dan een sms krijg dan maken ze zo’n raar geluid [rondzingen heet dat geloof ik]. Nou dat gebeurde dus, maar m’n telefoon doet al heel de dag raar; er stond eerst inbox 0, en daarna stond alles er gewoon weer maar dat was net op het moment dat ik gesmst werd en dat was dus waarschijnlijk door X… maar dat weet ik dus niet zeker en het belangrijkste; ik kan die sms dus niet lezen/zien.
Ik weet bijna zeker dat hij het was die me smste maar dus niet 100% zeker…
Wat moet ik nu doen?
Ik kan wachten en niks doen. Of X zelf sms’en met bijvoorbeeld dat ik zijn sms niet kon lezen etc. Met het risico af te gaan doordat hij helemaal niet smste o.0
Help anyone?

Ik zou een sms naar hem sturen met: ‘Smstje je me? Want mijn mobiel doet raar, ik kan m’n smsjes niet meer lezen ¬¬"’
Of iets in die richting. Dat komt naar mijn idee echt niet raar over op hem.

Je kan toch vragen: Mijn telefoon doet al een tijdje erg raar en ik kreeg daarnet een smsje maar die kan ik niet lezen. Dus ik vroeg me af of dat smsje van jou van was?

gewoon wachten tot je hem weer op msn spreekt (:
als hij er dan naar vraagt, toont ie iig ook interesse :grin:

gewoon smsen:
Heej!
ik kreeg net een smsje :wink: alleen mijn mobiel wiste hem ofzo :open_mouth:
was tie toevallig van jou, of krijg ik die nog (6)
Xxx

dat doet mijn tel ook wel eens, maar dat betekent niet altijd dat je een smsje krijgt, soms zoekt je tel ook even contact met de provider (vertelde iemand mij pas)

op msn vragen: huh had jij me net gesmst of was dat iemand anders?

Ik denk dat ik hem toch maar een sms ga sturen…
Met iets van: Jij smste mij net volgens mij? Alleen ik kan hem niet lezen want heel mn inbox is weg -.-’ Wat een kuttelefoon heb ik toch :grinning:

Maar moet ik dan ook vragen oftie hem nog eens stuurt? ofniet? xD

Zou je het niet eerder op msn vragen ofzo? Als je een sms stuurt, lijkt het direct alsof je er meteen van uitging dat het van hem kwam, terwijl er toch wel een hoop andere mensen je hadden kunnen smsen?
Trouwens, ik krijg dat ook vaak, maar dat betekent niet altijd dat je een sms krijgt hoor.

Same. Natuurlijk hoop je op dat ene smsje, maar het hoeft niet altijd zo te zijn he :stuck_out_tongue:

Probleem is opgelost ^^
Toen ik dat geluid hoorde was het idd zijn smsje.
Ik had hem dit gestuurt:
Je smste net dacht ik… Alleen mn telefoon doet vaaf en kan hem niet lezen, mn inbox doet raar -.-’ xxx
Een uurtje later ofzo kreeg ik 2 smsjes ook nog 1 van de avond ervoor…
Oftewel mn telefoon doet echt raar en is zwaar irritant.

Maare danku voor de reacties!
:slightly_smiling_face:

Als je dat nog eens tegenkomt, kan je je simkaart in een andere gsm steken, bijvoorbeeld van je ouders.

Ik zou hem een smsje sturen en vragen of hij je iets stuurden? En als reden dat je gsm raar doet… dan weet je het direct of hij het was of niet, of je kan het ook op msn vragen of hij je iets stuurden of je kan ook gewoon eventjes zeggen tegen hem dat je gsm raar doet…