Probleempje met Word 2007

Hoi!
Ik moet voor school een boekverslag maken, alleen nu heb ik laatst Word ge-update van 2003 naar 2007. Alleen nu zijn mijn enters heel ‘groot’ zegmaar.

Printscreentje:

http://oi52.tinypic.com/qn3czb.jpg

Nu vraag ik me af hoe ik alle regels wat dichter bij elkaar kan zetten, want ik vind dit heel lelijk :’)

Alvast bedankt!

ctrl A en dan moet je een balkje zoeken (waar je o.a. kan kiezen uit Kop1, Kop2) en dan moet je op ‘geen afstand’ klikken. volgens mij is het dan opgelost =)

Oh gelukt! Superbedankt =D

Slotje!

Alles selecteren en op het symbooltje alinea- en regelafstand klikken. Rechts naast de uitliningsknoppen.

Graag gedaan =).

Je moet bij start kijken bij alinea, daar staat een tekentje met wat lijntjes en een pijl naar boven en een pijl naar beneden (regelafstand) en daar moet je op klikken. Je kan dan kiezen voor 1,0 maar ook nog opties voor regelafstand en dan kan je zelf invullen hoeveel ruimte je ertussen wilt hebben.
wel eerst alles even selecteren;)
succes!

Je moet bij start kijken bij alinea, daar staat een tekentje met wat lijntjes en een pijl naar boven en een pijl naar beneden (regelafstand) en daar moet je op klikken. Je kan dan kiezen voor 1,0 maar ook nog opties voor regelafstand en dan kan je zelf invullen hoeveel ruimte je ertussen wilt hebben.
wel eerst alles even selecteren;)
succes!

Je kunt trouwens ook shift + enter gebruiken.