probleempje met sims3

ten eerste: sorry dat ik hier een nieuw topic voor aanmaak, want ik weet dat er een officieel topic is, alleen daar wordt niet zo snel gereageerd en ik heb graag zo snel mogelijk antwoord.

oke mijn sims sluit dus constant af, heel de tijd als hij pas een minuut bezig is. Dus ik kan dus niet meer simsen. Alleen nou heb ik gehoord dat je sims moet verwijderen en opnieuw moet instaleren, maar mijn zus had dat ook dus die heeft dat gedaan alleen nu kan ze hem niet meer instaleren. dus nu weet ik niet of ik dat ook moet proberen want dan heb ik dus geen sims meer…

echt sorry dat er al zovel topics voor zijn maar ik ga morgen op vakantie en ik wil graag dat sims het dan doet haha

upje (A)

Het kan misschien aan je downloads liggen…

inderdaad, de downloads! Of als je het startscherm hebt, krijg je wel eens meldingen van updates, of je moet hem updaten of je hebt een verkeerde update? Ik heb vaak gehad dat het fout ging met updates&uitbreidingspakketten!

ik zou heelveel op google zoeken, op andere forums, op de ea site daar moet vast wel ergens een oplossing staan!

Ik zou gewoon proberen om je sims opnieuw te instaleren… Nu doet hij het toch niet. Zet je downloads even in een ander mapje zodat ze er niet bij komen te staan. Als je sims het dan wel weer doet kan je je downloads er weer bij zetten. Doet je sims 't dan niet meer, dan weet je dat het aan de downloads ligt.
Succes!

Nou, of je nou een nieuw topic maakt of in dat topic reageert, dat maakt geen fuck uit hoor. Dan staan ze allebei bovenaan. Misschien zijn je systeemeisen niet goed.

Ik heb ook een probleempje,
Als ie bezig is met installeren van De sims 3, komt er een melding met; plaats de diskette met het bestand 40889302 ofzoiets. De cijfers kloppen niet.
Weet iemand hoe ik dat wegkrijg?

Algemeen sims topic.

waar is die?

Als je Sims niet goed werkt, dan moet je even contact opnemen met EA (electronic arts). Ik heb dat ook gedaan en als het goed is lossen ze het probleem dan voor je op (bij mij bijvoorbeeld werke de code niet meer toen ik de Sims opnieuw wilde installeren. Hierop heb ik EA een mail gestuurd en zij stuurden me toen een nieuwe code :grinning:)

http://forum.girlscene.nl…agen/list_messages/151983