Probleempje met MP3

Hey,

Zoals de titel al zegt, heb ik een probleempje met mijn MP3-speler. Hij doet erg vreemd. Ik heb een tijdje geleden gekocht en hij deed al vaag vanaf het begin, helaas ben ik de bon kwijt geraakt. Niet zo slim, ik weet het. Anyhow, hier is het probleem. Hij doet het normaal gesproken goed, maar dan gaat hij opeens liedjes heel raar afspelen. Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen. De tijd van het liedje springt van bijv. 1:02 naar 1:07, van 1:07 naar 1:15. Het hele liedje wordt verpest, je hoort alleen maar vage geluiden en voor je het weet is het afgelopen! Dan doe ik hem weer uit en aan, maar als ik bijv. 140 liedjes erop had staan, staan er opeens 120 op! Doe ik hem weer opnieuw aan, dan zijn er nog minder! Als ik 'm dan WEER uit doe… Nouja, you get the picture.

Het enige wat ik kan doen om dit probleem op te lossen, is mijn MP3 formatteren (? weet het nederlandse woord niet, maargoed); dus alle liedjes er opnieuw opzetten. Daarna doet hij het weer, en dan begint de routine weer overnieuw. Nu snappen jullie wel DAT IK ER HELEMAAL GEK VAN WORD. Ik heb erg veel liedjes en het duurt meestal meer dan een uur om alles er weer opnieuw op te zetten. En de laatste tijd gebeurt het steeds vaker.

Help?!

Heel vaag… Ik heb het ook welleens gehad maar als ik dan een ander liedje afspeelde was het daarna over heb je er geen garantie op?

Ik ben de bon kwijtgeraakt :blush:

volgens mij is ie gewoon kapot :pensive:

Hmmpf, daar was ik al bang voor… :expressionless: