probleempje met cijfers invoeren op studielink

Ik heb spaans, kunst algemeen en kunst beeldende vorming gehad. Nu wil ik de cijfers invoeren, maar er staat dat de vakken spaans en kunst algemeen onbekend zijn en met kunst beeldende vorming staat er ook iets mis. Weet iemand hoe dik kan?
Kunst algemeen en kunst beeldende vorming werd wel één cijfer als het goed is, ik had voor algemeen een 6,2 en voor bevo een 6,5. verder had ik voor spaans een 7,9

Je moet even goed kijken voor welke vakken je centraal examen hebt gedaan. Bij mij viel kunst algemeen af, maar dat cijfer telde mee voor kunst beeldend.

oh moet je alleen invoeren waar je centraal examen voor hebt gedaan dan? wan tik heb wel anw en maatschappijleer in kunnen voeren zonder problemen en daar heb ik ook geen centraal examen in gedaan… Het klopt idd wel dat ik voor spaans en kunst beeldende vorming geen centraal examen heb gedaan, maar voor kunst algemeen wel. Maar die cijfers moeten ze toch ook wel weten, van spaans en combinatiecijfer enzo?

jaa ik heb ook alle vakken ingevoerd maar ik kreeg net een mail van studielink dat er wijzingen zijn miss gaat dat ook wel over mijn vakken zal wel even kijken.