Probleempje Crush + Vriendin

HoiHoi,
2x dacht ik dat ik “iemand wel leuk vond”, 2x dacht ik dat dit “liefde” was. Tot ik met hém aan de praat raakte.

Mijn vriendin heeft een crush op hem, en dat zei ze dus tegen hem, maar hij heeft toen lief gezegd dat hij haar alleen leuk als vrienden vond. Ze was er kapot van, en ze vind hem nog steeds leuk. Ik kwam aan zn msn en we praatte, leuke gesprekjes =) eerst een paar keer per week, maar minstens elke dag 1x =)
Hij zit bij mij op school en het is gewoon een hele lieve jongen, ik snap wat mijn vriendin in hem ziet.
Het probleem is dus mijn vriendin, hij zei gisteren, ik moet je wat vertellen, maar ik kan het niet omdat ik *naam vriendin* dan pijn doe…
Ik kan het dus bijna raden.

Verder heeft hij 32 meisjes op msn, maar hij vind het gewoon gezellig om met ze te kletsen, echt niet playerig ofzo. Dus ik snap niet waarom ik het hier neer zet haha.

Weet iemand hoe ik hier mee om kan gaan? Ik vind hem leuk. Hij mij (hoogstwaarscheinlijk, hij noemde me ook al lief schatje) ook. Maar ik zal het zo rot voor die vriendin vinden…
Ze zei wel tegen me: jij kan er niks aan doen dat hij verliefd op jou is.

xxx help me!

Zoals je vriendin al zei: jij kan er niks aan doen dat hij verliefd op jou is.
Een echte vriendin accepteert het gewoon dat jullie elkaar leuk vinden en ze zal er heus geen groot probleem van maken.

Ga er gewoon voor! =)

Weet ze het?
Ik zou het er echt goed over hebben. Face to face dan kan je haar echte reactie zien.

Verschillende dingen voor stellen. (nog even niet misschien later enzo) Maar wel duidelijk zeggen dat je hem echt heel leuk vind. Hopen dat haar reactie positief is.

Je moet het haar eerlijk vertellen… Ze zal natuurlijk niet meteen staan te juichen maar als jij en die jongen elkaar echt leuk vinden, dan zal ze uiteindelijk vast heel blij voor jullie zijn!

hoe weet jij dat hij 32 meisjes op zijn msn heeft? XD

we hadden het erover dat ik meer meisjes dan jongens in mijn msn had toen zei hij dat ie meer meisjes had XD