Probleempj xx

[i]Ik heb sinds 2 weken een heel leuk vriendje, maar toen we gisteren naar het zwembad gingen, pakte hij mijn borsten terwijl ik het niet wilde. Toen ik zei dat ik het niet wilde zei hij dat het uit zou gaan als hij het niet meer mocht doen. Ik vind hem echt een lieverd maar hij is zo dringend! wat moet ik doen?

:hugs:

het is dringend

xx’ iloveyouall (:[/i]

Blijkbaar is hij geen lieverd maar gewoon een lul. Uitmaken

Je moet geen dingen toelaten waar je niet aan toe bent. Als hij blijft aandringen, dumpen inderdaad.

Jesus wat een mochool, ik sou het geleik uitmaaken

Uhm ja.

Eh

Dit Probleem heb ik ook gehad. Hij ging maar door en door. Uiteindelijk heb ik mijn moeder verteld. Zij geloofde me helaas niet en dacht dat ik me zorgen om niets maakte. Toen ik bij hem thuis kwam, stak hij beide vingers in mn achterste. Ik rende snel weg. Gelukkig heeft is hij nooit meer terugekomen. Maar mijn advies is: Maak het heel duidelijk dat je dit niet wilt! Dat heb ik niet gedaan en achteraf heb ik heel veel spijt.

Suc6! :sob::muscle: :sob::muscle:

doei eikel.

@Jackieoh @janed0e jesus hebben juulie ooit gehoort fan diesleksie?

jongens hij is geen mochool!! kk op als je dat denkt!! :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Get a life plz ipv 20 accounts aan te maken en te ouwehoeren.

jongens ik wil het niet uitmaken, nog maals hij is ziek lief

Ik kan niet tegen ruzie in Forums! We zijn hier om elkaar te steunen meiden! Niet om elkaar af te kraken!

luv

chantaaaaaltje xx

Wauw dit moet je egt niet toelaten. Gewoon uitmaaken als je dit niet wilt. xoxo :sob::muscle:

dat. name.

ja ik ben met mezelf aan het communiseren!! doeii ik wil gwn antwoord xx’

ik word hier evcht boos van!!!

Ik vind dit eigenlijk best wel een kwalitatief uitermate teleurstellend forum. Jullie zijn allemaal best wel incapabele meisjes van 12 die op elkaar haten en geil worden van praten over seks. Ik kan http://boards.4chan.org/b/ overigens wel aanraden.

En dat noem jij een lief vriendje ? Deze reacties had je kunnen verwachten…
Ik denk dat die jongen het niet echt voor jou als persoon doet

Jongens even serieus wie bedenkt zoiets nou? we moeten dit meisje helepen en adfies geven!!