'probleemjpe'door dronken vriendinn

nouu zaterdag had me vriendin dus iets te veel gehad en heeft ze tegen een jongen uit me klas om een of andere reden gezegd dat ik hem vet leuk vind enzo. maar ik vind hem dus helemaal niet leuk en hij mij ook niet, maar nu vandaag op school doet ie vet anders tegen me enzo maar ik vindhet dus een beetje kut… maar hoe moet ik em laten merken dat ik hem NIET leuk vind? ik heb geen zin om het tegen hem te gaan zeggen enzo, dus hoe moet ik het gewoon laten merken?

lieeefsx.

zeg het gewoon tegen hem, wat is het probleem?

Zeg gewoon :s Is toch niet zo moeilijk.

Sorry (naam van vriendin) was dronken en heeft dat gezegd, ik vind je eigenlijk helemaal niet leuk.

Of laat die dronken (inmiddels nuchter hoop ik) hem op zn minst aanspreken. Zij heeft dit veroorzaakt.

als ik t niet wil zeggen hoe moet ik het dan laten merken?

laat je vriendin het vertellen !
tis haar schuldd …

Andere jongen opvallend leuk vinden :grinning:?

Laat je vriendin tegen hem zeggen?

Gewoon zeggen: hee, afgelopen weekend was een beetje ongemakkelijk/awkward hè. ik vind je niet echt leuk eigenlijk, maar (vriendin) loopt altijd een beetje te lullen als ze dronken is

waarom zou je het niet zeggen?

dan denkt die jongen dat ze hem leuk vind =p

ik zou het óf zelf zeggen, óf je vriendin laten zeggen.

Waarschijnlijk vindt ze hem wel gewoon leuk.

ahahaha echt geniaal wat je nu zegt sleipnir!

Zelf zeggen, of je vriendin laten zeggen. Wat een onzin om hiervoor een topic aan te maken.

Nog een reden: waarom zou ze er helemaal om stressen, als ze hem toch niet leuk vindt?

zeg even snel op msn :

hé *naam* was echt dronken, ik vind je niet leuk op die manier , serieus.
:wink: