probleemhuid

Hoi!
Ik heb sinds 2 jaar echt een heel erge huid.
Had vroeger wel puistjes en daar heb ik nu niet zoveel last meer van, alleen is mijn huid steeds geïrriteerd lijkt wel.
Het is gewoon rood aan de zijkanten van mn neus en op mn wangen (onder mn oog) en mn kin… en er zitten allemaal, al dan niet rode, mini-bultjes en rode stipjes enzo.
Heb eerst Hypoallergeen reinigingsproducten gebruikt maar dat werkte niet, helemaal met rust laten werkte een heel klein beetje maar dan kreeg ik er weer grote puistjes bij en nu gebruik ik clear skin foam van dr. van der Hoog en dat werkte in eerste instantie goed, maar toen het flesje half op was begon het weer terug te komen.
In de zomer wordt het wel vaak iets minder, maar wil het helemaal weg hebben :stuck_out_tongue:
Hebben meer mensen hier last van (gehad) en hoe zijn jullie er vanaf gekomen?
xxx

Als ik jou was zou ik naar de huisarts of naar een dermatoloog gaan.

Dat heb ik ook, heb ook veel geprobeerd alleen niks helpt. Ik zou ook wel de oplossing willen weten

Ooh wat vervelend voor jou/jullie.
Ik zou inderdaad naar een dermatoloog gaan, die kan je sowieso verder helpen (ookal zou ie je dure producten aansmeren, als die nou werken, is het iig geen weggegooid geld;)
Succes!! (ikzelf gebruik teatree soms, verder water, en Sudocreme voor 's nachts, superfijn, maakt je huid zacht en (minder/niet) rood:)

Dat heb ik ook. Alleen dat komt omdat
ik een gevoelige huid heb. Het beste is
dat je naar een dermatoloog gaat, want die weet
daar van. En wij hebben allemaal verschillende
soorten huidtypes ;DD

Ik heb hetzelfde, Ik gebruik een creme van A. vogel. Als je die 3x per dag lichtjes op smeert, is de volgende dag, de rode plekjes/vlekjes al vermindert (:

Ik zou ermee naar de dermatoloog gaan, dat het ineens gebeurt, is wel heel raar.

ja ik ben wel al een keer naar een dermatoloog gegaan en die gaf me een zalfje, maar dat spul brandde echt heel erg, de volgende dag werd ik wakker met een vuurrood gezicht xD
Misschien moet ik maar bij de huisarts even een doorverwijs kaart naar het ziekenhuis halen…
Gebruik wel Calendulan creme van VSM, dat werkt wel iets tegen de roodheid, maar die bultjes gaan er niet van weg :frowning_face: