Probleem.

Hai,
Gisteren ging ik op de weegschaal staan en zag ik dat ik nog maar 44kg weeg maar vorige week woog ik nog 46kg. Mijn moeder zag dat en werd helemaal histirisch! Ik snap echt niet dat ik afval ik eet de laatste dagen echt ongezond eergisteren friet gisteren pannekoeken en vandaag pizza. Ik gebruik alleen medicijnen zou het daaraan kunnen liggen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. en nee ik wil niet showen dat ik te dun ben ofzowant ik wil juist aankomen!
xoxo

Gezonder en regelmatiger eten dus.

Heb je je op verschillende tijden gewogen? Want als je je de 1e x bijvoorbeeld na het eten weegt en die keer daarna smorgens voor je ontbeten hebt kan daar verschil inzitten.

Je bent 14 dit is redelijk normaal lijkt mij, laat het alleen niet onder de 44 kilo komen…

Het heeft niets met leeftijd te maken. Lengte speelt een grote rol in een normaal gewicht.

Hoe lang ben je?

Ben je bezig met aankomen? Dan kan je het beste even langs je huisarts voor een speciaal dieet, en misschien even in de bijsluiter kijken of het aan je medicijnen kan liggen? :slightly_smiling_face:

-.- tuurlijk wel.
Als je 14 bent, en je lichaam is nog niet bezig met zich ontwikkelen ben je toch veel lichter dan iemand die 18 is en dezelfde lengte heeft -.-

Ja dat klopt mijn zus van 19 is ook lichter dan mij.

Nou, op 14 jarige leeftijd is je lichaam meestal wel bezig met het ontwikkelen.
Lengte speelt er wel dergelijk een grote rol in.

Hah, funny. :'D
Mijn zus is ook lichter dan mij.

Lengte én leeftijd speelt er een rol in
waarom denk je dat ze bij je BMI berekening ook je leeftijd nodig hebben X’d

dat tuurlijk niet ging over dat leeftijds gebeuren wat jij zei.

Leeftijd speelt er wel een kleine rol in, maar ik denk niet dat zij onderontwikkeld is.

ok.
onderontwikkeld :"D
dude, sommige meisjes hebben op hun 14e erwtjes als tieten en geen kont, 2 jaar later cup D en een huge ass.
Tuurlijk heeft leeftijd er ook wat mee temaken.

Maja, het heeft maar een kleine rol, je hebt gelijk :slightly_smiling_face:

Sorry maar, BIJSLUITER? Wij kunnen niet ruiken wat je inneemt.
Ik ben zo’n 8 kilo aangekomen door medicijnen, zeer goed mogelijk. Van andere val je juist af.
En wat is 2 kilo nou helemaal? Je gewicht schommelt sowieso nogal als je in de groei bent, al helemaal als je hormoonhuishouding nog niet helemaal in orde is. Daarnaast kan het best dat je 's avonds na het avondeten 46 kg weegt, en 's ochtends op nuchtere maag 44 kg.

ik moest lang lang lang geleden aankomen, en ik kreeg van de GGD een dieet en ik herinner me dat ik echt veel boterhammen moest eten…?

@shoptillidrop

ja, dat klopt van volkoren brood kom je aan.
(veeeeeel volkoren brood!)

hangt er vanaf hoe lang je ben.
misschien kan je huisarts meer advies geven ?

Het kan inderdaad van je medicijnen kunnen liggen, vriendin van me is er verdamme 10 kilo mee afgevallen. :’)
'k zou even naar de dokter gaan.