Probleem

Een vriendin van mij belde me net heel overstuur op, omdat ze gechat heeft met een jongen die haar gevraagd heeft haar t-shirt uit te doen. Niet dat ze dat gedaan heeft, maar ze heeft wel al eerder een foto van haar met kleren aan gestuurd en hij weet haar e-mail adres. Nu is ze heel erg bang. Ik ga zo naar haar toe om even met haar te kalmeren.Weten jullie wat we moeten doen? Het melden ofzo?

Alvast bedankt.

Oeps het hoort niet in onzin.

hem even duidelijk maken dat zij zo niet met hem om wil gaan, en zij zo niet in elkaar zit.
ik zou eerder boos worden dan bang.
ik vind dat altijd zo respectloos, ‘hey doe je shirt uit bby.’
‘jonge, ik ben geen hond.’ :crazy_face:

ze moet gewoon contact verbreken.

Gewoon die gozer blokeren.

Wat dacht je dan dat hij ging doen met een e-mailadres en een foto van haar met kleding aan?

ja gewoon laten negeren

pff er is een filmpje van my op internet waar ik dat doe
like 2 jaar geleden dat wel.
maar khuil er nog vaak om eig.
heb er zooooo ongelofelijk veel spijt van.

serieus?
was dat een jongen van internet of eentje die je in hete echt kent?

Blokkeren en duidelijk laten merken dat ze dat niet doet.

Ik geloof het.

echt waar, ik krijg rillingen van die gedachten wat voor enge types er eigenlijk allemaal achter het internet zitten. :expressionless:

serieus? omg. doe aangifte ofzo laat ze er af halen?

aangifte doen en contact verbreken.
sterkte.

Verbreek het contact zo snel mogelijk!
En inderdaad aangifte doen.

Niet doen voor je het weet sta je op sites war 100en creeps op je geilen :stuck_out_tongue:
Gewoon nooit zomaar een foto geven en je e-mail alleen met uitzonderingen…
Maar ze reageert wel een beetje overdreven hoor ze heeft alleen een gewone foto gestuurd (hoop ik) en verder is er toch niks gebeurd?

Waarom zou ze nou weer aangifte moeten doen?
Hij vraagt alleen om zo’n foto kom op daar is toch niks mis mee?
Zometeen wordt elke jongen opgepakt hahaha

Iemand vroeg trouwens wel eens een foto van mij dus stuurde ik een super dik iemand in ondergoed haha

Hij zei nog dat het sexy was ook en vroeg daarna om nudes hahahaha :nauseated_face: