probleem...

Op msn was een jongen per-ongeluk toegevoegd aan het gesprek. Maar later had hij me nog steeds en toen begon hij stom te doen over dat mij hobby s-x-n was en ik zei dat hij gewoon stoer wilde doen. toen zei hij dat hij wist waar ik woonde enzo…, nu (dat is al 3 maanden geleden) zeiden vriendinnen die hem kende dat hij zei dat ik hem had uitgescholden en dat hij me zou slaan als ik dat nog een keer deed. Maar ik hem hem nooit uigescholden, alleen teruggepraat toen hij zou flauw deed. Maar een meisje zei dat ik dat gisteren ofzo gedaan had, terwijl ik toen gewoon thuis was… Ik heb hem niet uitgescholden (wel geblokt op msn) maar nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen, hij zei ook nog tegen dat meisje dat ik niet in dat dorp van hem moest komen…

gewoon niks van aantrekken, die gast kan je niks maken

hij doet gewoon stoer achter zn computerschermpje, maar als hij je in het echt zien durft hij echt niks te doen

Negeren, hij komt gewoon aandacht te kort.

Durf te wedden dat hij je echt niks durft te doen als je hem ziet. Echt zo’n jochie dat stoer doet vanachter zn schermpie maar in het echt geen ballen heeft!!
Niks van aantrekken!