Probleem.

x

Dubbelpost.

Ik durf het bijna niet te vragen, maar: foto?
Ik heb zo ook mijn onzekere momenten (dat heeft iedereen wel (ooit eens gehad)), dus waarschijnlijk is het een stuk minder erg dan je denkt.

1 topic is genoeg.

Niet spotten met Chinezen jij… ARGH >_<!

Niemand is perfect. Als je het echt zo erg vind, doe er dan ook wat aan. Maargoed heb je een foto ofzo? :3

ben ook wel benieuwd naar een foto, misschien kunnen we hier wat tips geven

Is het echt zo of denk jij het alleen maar omdat je het constant erop aan het letten bent?

En ook al is het misschien echt iets erger dan normaal, niemand is perfect. Ik kan ook zo 5 lelijke punten opnoemen aan mijn lijf, en zo kunnen meisjes die jij mooi vind en vriendjes hebben dat ook. Jij maakt er zelf een probleem van, terwijl dat niet zo hoeft te zijn.

En een aziatisch uiterlijk vind ik werkelijk supersexy!

lees op je profiel dat je nog maar 12 jaar bent, meid je schoonheid komt binnenkort echt wel! je hoeft je niet te schamen, iedereen heeft wel iets wat hij of zij niet mooi vind aan zichzelf. vond mezelf vroeger ook niet geweldig mooi, maar dat is allemaal goed gekomen :wink: als jij zorgt dat je goed in je vel zit (veel leuke dingen doen) dan straal je dat uit en dan pikken jongens wel op. maar misschien is het nog wat vroeg om je druk te maken over jongens? [a]

mee eens! xD

tandarts → beugel, je ogen&neus → makeup opdoen, bril → lenzen kopen, litteken → BioOil ofzo kopen &dr mee leren leven.

Dat litteken is toch niet erg? Ik heb een gigantisch paars litteken recht over mijn rug lopen van maar liefst 25 centimeter en daar schaam ik me ook niet voor. Nergens voor nodig! En voornamelijk op je been gaan ze daar echt niet opletten of naar je wijzen en nakijken. Dont worry about that!:slight_smile: en jouw leeftijd zullen ze ook niet echt naar je uiterlijk gaan kijken. Over een paar jaar krijg jij ook wel een x verkering;).

Ik vind sommige chinezen mooi hoor.
Dan kan je gaan ulzzangen.
(Van die ‘wat minder mooiere asians’ die dan door middel van make up en lenzen enzo echt mooi worden )

En btw. Beter een jongen die je echt geweldig vind waarmee je een lange tijd een relatie heb. Dan om de week een ander.

foto?
dan kunnen we je helpen met’ metamarfosen’

Een metamorfose is niet nodig, want op jouw leeftijd is je ware gezicht nog aan het ‘evolueren’. Ik had ineens enorm grote ogen met een minilip, dat was niet charmant om naar te kijken maar na een tijdje zal het gezicht zijn ware vorm krijgen :slightly_smiling_face:

^precies.
Wacht nou maar af.
En schoonheid is echt niet zo belangrijk. Ik weet dat je dat nu moeilijk zal geloven, maar daar kom je wel achter :wink:

Meisje, maak je niet druk.

• Ik had eerst ook hazentanden, maar ik heb nu en beugel en het is al stukken beter gaan staan.
  • Je kunt misschien lenzen nemen?
  • Als mensen naar je kijken moet je ze gewoon negeren, dan is het ook niet meer leuk voor hun. Fuck hun. :fu:
  • Er zijn veel mensen met littekens op hun been of arm, waar dan ook. Maak je daar niet druk over want, wat kan jij daar aan doen?

PS. soms denk ik wel dat ik lelijk ben, maar dan moet je in de spiegel gaan staan en eens naar je zelf gaan kijken wat er nou juist speciaal aan jou is.

Ben ik de enige die dit niet geloofd? Ze heeft pas 5 berichten, en haar uiterlijk omschrijving is apart. Ja natuurlijk kan iemand er zo uitzien, maar ik denk niet dat diegene het dan zo op zou schrijven & het is gewoon te veel… (vind ik)

I’m sorry: pics or it didn’t happen!

Ik bedoel het kan best zijn dat dit waar is.
Maar het komt over als bagger.
Wat Sleipnir zegt…

ik zal als j ik jou was foto laten zien mischien kunnen we tips geven over je haar en make up ect dat het al wat beter word

en is je ligaamsbouw ook lelijk?