probleem!

Ik zit even met een probleempje. Ik ben namelijk sinds 2 maanden aan de pil, maar ik schijn er niet zo goed op te reageren (eerst was ik heel erg ziek). Vorige maand was het zo dat ik al een week voordat de strip op was al ongesteld was (dus 2 weken). En nu ben ik dus ook alweer ongesteld (en hij duurt tot vrijdag). Maar ik ga vrijdag ook op vakantie en dan wil ik absoluut niet ongesteld zijn. Ik zou dus gewoon doorslikken maar het is dan niet erg handig dat ik dan alsnog ongesteld ben. Wat zou ik nu moeten doen. stoppen met de pil voor 2 dagen en dan weer beginnen en hopen dat het over is? Of bijvoorbeeld een keer 2 pillen op een dag slikken?
Merci!

Sowieso nooit 2 pillen op een dag slikken. Ik begrijp je niet goed. Ben je wel ‘geplant’ ongesteld of gaat dat niet goed.

Ik ben al ongesteld voor de stopweek begint

Ik snap het niet helemaal. Je was een week voordat je stopweek begon al ongesteld?

Maar kun je niet beter een andere pil nemen?

ja precies dat had ik dus. En dan was ik ook ongesteld in de stopweek. Een andere pil is misschien een optie, maar ik ga vrijdag op vakantie en ben dus nogal desperate

ik heb zelf geen ervaring met de pil, maar het lijkt me het best dat je gewoon doorslikt. Dan zou je in principe niet ongesteld moeten worden.
Anders kun je misschien even je huisarts bellen om het te vragen?
Succes er iig mee!

dan moet je denk ik de lichtste pil pakken…
heb ik ook gekregen… want mijn lichaam kon er ook niet tegen

merci! iemand anders nog geniale ideeën?

Sowieso niet experimenteren en twee tegelijk nemen ed…
Neem gewoon je pil zoals je normaal zou moeten… dus tot aan je stopweek…
Je bent nog maar 2 maanden bezig, het kan soms wel langer duren vooraleer je het juiste ritme krijgt, of zal je een andere pil moeten…

Jammer genoeg kan je nu niets doen aan je regels… Echt balen eigenlijk… Volg gewoon je programma en hoop dat het in maand 3 weer beter is! Zeker niet stoppen, zo wordt je lichaam het namelijk nooit gewend!

Succes.

Ik heb hetzelfde als jou! :confused:
Ben ook 2 weken te vroeg, en het is nu ook nog eens al 2 weken non-stop bezig… En ik zou eigenlijk komend weekend ongesteld moeten worden…

okee, misschien heb je verkeerd om gedaan, dat je eerst pillen slikt en dan die nep pillen ofzo?
geen idee

hallow j moet gwoon niet sow dom doen gwoon nr j moedr gaan fzo wt moete wij hier meee :S:S

Uhm. Wat?

Zij kan in ieder geval normaler praten dan jij. Misschien moet jij niet zo dom doen en naar je moeder gaan voor wat extra Nederlandse les.

Is de pil toevallig niet te licht?

Ik zou hem in ieder geval doorslikken.

heb je zeg maar echt heel veel bloed. wat je normaal hebt als je ongesteld bent of heb je gewoon nu net gebloed ofzo, want het is mogelijk dat je tijdens je pil een bloeding krijgt omdat je lichaam in de war is. dit krijg je wellis als je vaak je pil doorslikt. niets ergs aan maar dat heb je meestal max. 1 dag denk ik? ik heb het ook wellis gehad. en dan zou ik gewoon doorgaan met je pil.
ik zou eigenlijk zowieso gewoon je pil doorslikken ookal ben je nu ongesteld en alles.

oke… meisje, doe normaal ajb. voorlopig kom je wel lezen terwijl er duidelijk ‘probleem’ staat, kom met een oplossing of reageer helemaal niet. je had van te voren kunnen weten dat ze om een oplossing komt vragen als je naar de titel kijkt namelijk, je kan toch lezen?!
en inderdaad, typ gewoon normaal je weet zelf vast ook wel dat dat niet correct nederlands is. dankje *rollseyes*

halow wrom sitte julie nouw so stom t doen? slaat egt neregens op :S :S :S k vint t gwoon dom dt ze dit soort dinge gaat vraage aan ons!!1!

nooouww ikk vint het niejt zo dom dt ze dit soort dinge gaat vraage aan ons want misschien weeete wij wel hoe ht kan koome ofzo weetjewell?11!

loser, typ normaal

Ahahahhahaha sommige mensen :’)

Maar als je echt desperate bent, je hebt ook anti ongesteldsheids pillen die je gewoon 3 dagen van te voren kan innemen, zodat je het tenminste niet bent op vakantie.