Ach hoe begin ik dit topic nou?
Laat ik maar bij het begin beginnen. Toen ik klein was heb ik heel wat meegemaakt. Ik wil daar niet op in gaan omdat de topic dan te langdradig wordt. Vroeger woonde ik in Rotterdam maar moest door familie omstandigheden en voor mijn veiligheid verhuizen naar een andere stad (Alkmaar). Ben hier opgegroeid van mijn 6e tot nu (15). Al mijn familie leden wonen in Rotterdam en ik woon met mijn moeder en broertje in Alkmaar. Nu heb ik een hele erge heimwee naar Rotterdam dit om verschillende redenen. Ik voel mij niet in Alkmaar thuis. Ik ben van scholen als het waren gepest en ik mis gewoon mijn familie. Ik heb dit meerdere keren gezegd tegen mijn moeder… Nu kwam mijn moeder een jaar geleden met het idee om terug te gaan naar Rotterdam alleen ging mijn broertje helemaal te keer omdat hij natuurlijk aan Alkmaar gehecht is. Nu heeft mijn moeder een huis gekocht in Alkmaar en vertelde ons dat dit het laatste huis zou zijn omdat mijn moeder geen lening meer van de bank kan krijgen omdat ze als het waren op leeftijd is. Ik ben hierdoor best depressief en verdrietig omdat Rotterdam gewoon mijn stad is en ik hier vandaan kom.
Wat kan ik doen?