Probleem!

[b]Ik heb weleens eerder iets gepost… Help, ik ben verliefd! maar ik heb een grotere probleem!

MIJN VRIENDIN IS NU OOK OP HEM! :angry2:Mijn vriendin kent hem nu 2 dagen, en ineens gelijk een flow via WhatsApp en hij negeert mijn gewoon! ik zag hem vandaag en hij was verlegen tegen mij… Eigenlijk had mn vriendin met hem afgesproken maar ze ging vroeg weg… en toen ik viel ving hij me op! wij hadden een paar maanden terug al bijna gekust. Wat heeft dit te betekenen… En wat moet ik doen om hem voor mij te winnen…

Geef een antwoord en een tip om mij te helpen x

Gr. Emeley :hugs:

Wauw het mag wat minder schreeuwerig en dwingerig hoor…

Persoonlijk vind ik gewoon allebei niet voor die jongen gaan. Want als je allebei ‘vecht’ voor die jongen, en één van jullie zijn vriendin word, is dat toch niet leuk? Maar ik zou even aan je vriendin vragen wat ze van hem vind. En je kunt niks afdwingen dus even kijken hoe het verder gaat :slightly_smiling_face: Oja, volgende keer wat minder hoofdletters.

Praat met je vriendin erover. Gaan jullie er allebei voor of beiden niet?

Sorry ik ben alleen verdrietig :sob::muscle:

Nou, ik wel, zij niet ze is echt heel mooi en kan elke jongen winnen…

Zij niet? Dan snap ik het probleem niet.

Zooo precies dit allemaal.

Praat! en vooral geen ruzie maken, of gewoon hem allebei niet daten ofzo en samen wat gaan doen! er zijn zat andere leuke boys :wink:

x

Hij heeft haar gister gevraagd… Maar ze zei nee omdat ze toch vind dat hij player achtig doet…
Hij is wel op mij maar hij vraagt haar dus ikzelf ben ook in de war.

Oke heel vreemd. Maargoed, vraag hem dan gewoon.

Enige wie jou duidelijkheid kan geven is hij, niet wij.

DBB: Wel echt grappig hoe Girlscene over ons praat, beter maken we ze gek.

TIETEEN

ik heb ban dus stuur het even door
hh
ik gil

En je post dit hier omdat? …

Daar hebben we zo onze reden inmiddels al voor gevonden