Girlss I have a problem
Nou het zit zo: ik heb een vriend waar ik heel goed meer overeen kan. We konden uren prate, lachen en hij vertrouwde me en ik hem ook. Ik heb/had nooit gevoelens voor hem en hij ook niet voor mij. Het was echt een pure vriendschap. Twee weken geleden deed hij heel kortaf tegen me op w’app. Ik vroeg de hele tijd of er iets was enzo maar hij vertelde me dat er niets was. Ik geloofde het niet want hij heeft nog nooit zo gedaan tegen me. We hebben het gesprek beeindigd.
En nu komt het
Sinds die dag stuurt hij me niet meer (terwijl hij ervoor om de second mij een berichtje stuurde), we zitten ook op dezelfde school en normaal gezien zijn we elke pauze samen. Hij komt niet meer naar mij en kijkt me zelfs niet meer aan. Why? I don’t know. Nou, 3 dagen na het kortaf-gedoe-gesprek op whatsapp heb ik hem weer een berichtje gestuurd waarin ik vroeg wat er was. En weer deed hij heel kortaf en het gesprek eindigde al na 10 minuten.
Nu twee weken later spreken we niet meer met elkaar en kijken we elkaar niet meer aan. Ik vind het heel erg want hij was een erg goede vriend van me, en hem wil ik ZEKER niet kwijt! Hebben jullie misschien tips voor me wat ik kan doen?
En ik zeg het nu al ik ga hem NIET sturen. Ik heb dat al is gedaan en als ik het nog is doe komt het veel te “plakkerig” over.
Ik zal het heel erg waarderen moesten jullie met tips komen die me kunnen helpen. Ook als je ooit zoiets hebt meegemaakt laat het dan eventjes weten. Ik word hier namelijk gek van…