Probleem!

Een goede vriendin (e.)van mij is nr zee gegaan met een andere vriendin van mij( a.) ik facetime wel vaker met a. maar deze keer ertelde a. Mij da t e. Was vreemdgegaan wy zyn nog maar (13) e. Heeft een vriendje maar heeft aanzee getongt en een jongen heeft haar gevingerd maar e. Haar vriendje weet dat natuurlijk niet dat zei a. Tege mij het grootste probleem is dat ik vroeg aan e. Of ze ooit met eimand heeft getongt en zij zei nee maar ze liegt ik zei dat ze dat moest zweeen op onze vriendschap en dat heeft ze gdn ze zei dat ze nog nooit getongt heef nu ben ik heel boos op hr maar ik kan dat natuurlijk niet tegen e. Zegen want dn word e. Kwaad op a. En a. Heeft nog zo tegen mij gezegd dat ik het tegen niemand mag zeggen en al zker niet tegen e.
Weten jullie wat ik moet zeggen tegen e. Omda ze tegen mij liegt?

Dit is onleesbaar.

Ik snap er eigelijk helemaal niks van

Juist ja. Na de tiende poging is het me gelukt. Vraag a. of ze e. wil confronteren zou ik zeggen.

Jha kzalt ff mzkkelijker zeggen ellen heeft tegen mij gelogen maar ik mag niet van amber zeggen dat ik weet wat ellen allemaal heeft uitgespookt aan zee

Merci voor de betere uitleg

Oh mijn god. Ze is dertien en ze heeft zich laten vingeren aan het strand? Euh? En vervolgens ga jij haar laten zweren op jullie vriendschap dat ze nog nooit heeft getongd? Ik vind het een vreeeemd verhaal. Maar ja, zeg tegen A dat ze even tegen E moet zeggen dat ze normaal moet doen en zich moet gedragen als een kind van 13, kom op zeg.

Oh en offtopic maar als dat jouw Pou is op je avatar vind ik het echt heel erg lullig dat je hem zo verwaarloosd. :frowning_face:

Thanks too Kendall dat ik het nu een beetje snap. Alsnog vind ik dit een heeeeel raar verhaal.

Onder het zand :grinning_face_with_smiling_eyes:

Au dat zal schuren

En jij denkt dat dit een duidelijk verhaal is maar ik zou het hun zelf uit laten zoeken.

De jeugd van tegenwoordig, haha

Geloof je vriendin als ze zegt dat ze nog nooit heeft gezoend. Roddels zijn zo verspreid.

Laat het lekker in het midden hé, lekker belangrijk wie wie heeft gezoend en waarom en wanneer etc.

Boeien, laat ze het lekker zelf uitzoeken.

Ongelofelijk haha

Interpunctie zou fijn zijn de volgende keer.