probleem

Ik weet niet of iemand hier op gaat reageren maar ik moet gewoon mijn verhaal ff kwijt.
Ik ben samen met een jongen, hij is niet het type die steeds knuffelt enzo, ik eerder wel… Dat even ter zijde, wanneer ik bij hem ben voel ik me altijd wel goed enzo maar er zit een jongen bij mij op school die echt verliefd op me is, ik had eerder al met deze jongen gekust en begin nu te twijfelen omdat die ene jongen op school echt om me geeft en mij alle aandacht zou willen geven die ik nodig heb… Mijn vriendje kijkt nauwelijks naar me om, ik weet echt niet wat ik moet doen want mijn vriendje is nu ook kwaad op mij door die jongen van op school… help ajb :frowning_face:

Je hebt dus behoefte aan een meer romantische jongen als ik het goed begrijp. Maar ik weet niet of het verstandig is om die verliefde jongen daarom te nemen terwijl je niet verliefd op hem bent.

Ja je hebt gelijk… ik weet gewoon nie meer wat ik moet doen.

Ik zou in jouw situatie niets doen.

haha… maar goed, daar heb ik ook zo mijn redenen voor.

Ik zou gewoon voor de jongen gaan die voor jou het beste is!
Waar je dus de meeste gevoelens ook voor hebt in dit geval.

Succes meid xx

Dankjewel :slightly_smiling_face: xx

Ik zal het onderwerp proberen aanbrengen, bedankt :slightly_smiling_face:

Ik zou niet te snel dingen gaan overwegen en eerst goed nadenken. Heb je het al eens aangegeven dat het je opvalt dat je vriend weinig aandacht aan je geeft en hij minder knuffelig is? Misschien heeft hij het zelf niet eens in de gate en gaat hij je daarna meer liefde geven en laten zien dat hij van je houdt.

Als dat nou niet werkt en je voelt na een tijdje wat meer voor die andere jongen, die wel verliefd op je is, dan moet je er toch over na gaan denken om je relatie te stoppen. Maar ik zou daar eerst goed over nadenken en een goed gesprek voeren met je vriend. Het zou zonde zijn om je vriend te laten vallen, voor iemand waar je minder voor voelt.

Je hebt gelijk, dankjewel!x

“if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second.”
― Johnny Depp

Maar ik ben niet echt verliefd op die tweede… toch bedankt, het is een quote diepast bij vele mensen hun situatie