Probleem

Heey meiden ik heb een probleempje,
Ik vind 2 jongens leuk (ik heb de namen veranderd want ik wil liever niet hun eigen naam zeggen)
en ik heb gister ja gezegd tegen Bas voor een relatie maar ik vind Bobby ook heel erg leuk en hij mij ook maar dus Bobby had Bas opgebeld en had gezegd dat hij een vrienden naaier is en dat hij met me gezoend had en toen belde even later Bas me op en had ik verteld dat hij niet wist dat we een relatie hadden.
Dus hij zei oke als je het maar niet nog een keer doet, nu heb ik dus tegen Bobby gezegd dat we morgen met zijn 3en gaan praten en dat weet Bas ook (want dat was zijn idee) En ik wil ook heel graag met Bobby want die ken ik ook wat beter dan Bas,
maar als ik dan bel of hem zie op school of afspreek met hem vind ik hem zo leuk en lief.
En nu had ik gezegd tegen Bobby dat ik zou zeggen dat ik hem leuker vind en dat ik iets met hem zou nemen en het met Bas uitmaken,
Maar ten eerste ik weet niet hoe ik het moet zeggen (ik weet wel hoe maar ik weet niet of ik het wel kan)
Dus ik zit er nu echt mee met wie moet ik een relatie nemen en is dat wel zo’n goed idee want ze zijn wel vrienden en mijn beste vriendin is Bas zijn ex.
En ik wil ook niet dat ze elkaar gaan haten en als ik het uitmaak met bas dat hij dan geen vrienden meer wil blijven.
:frowning_face:
En ik had beloofd morgen antwoord te geven maar vind het dus zo moeilijk :frowning_face:

Wat zouden jullie doen?
Want ik weet het even niet meer :frowning_face:
Sorry voor het kwellen met mijn domme probleem
Maar moest het ff kwijt
en zou eigenlijk een beetje hulp willen :slightly_smiling_face:

OH. wauw. goed geregeld.
Is het niet een idee om met geen van beide te nemen? Want als je er echt een leuk genoeg vond dan zou je niet twijfelen?
En anders zeg ik maar altijd maar: Je had de tweede nooit leuk gevonden, als je de eerste leuk genoeg vond.

Ja ik snap het het is nogal dom van me
Ik vond Bobby al een hele tijd leuk maar ik dacht laat ik het eens proberen maar daarna voelde ik me daar toch niet zo prettig bij want ik vind bobby heel leuk,
en ja misschien is het niet zo handig iets te nemen ik wil echt geen ruzie veroorzaken.

Je komt nogal op me over als een 12 jarige meisje. Dus no offence maar ik kan hier niet een heel serieus antwoord op geven.

Maak het uit en begin pas weer een relatie als je werkelijk verliefd bent voor 100%

Dit inderdaad, klinkt als basisschool drama hihi.

Ik ben 15 -,-’

Doe gewoon ienemienemutte :hammer:

Nee ik wil wel een serieuze relatie niet dat het na een week weer uit is. :flushed:

Hun zijn btw 16 en 17 :flushed:

Haha, ik dacht ook al: basisschool liefdes!
Maar oke, het lijkt mij dat je pas een relatie begint als je 100% zeker weet dat je bij diegene wilt zijn? Dat je de hele dag aan hem denkt en bij hem wilt zijn! Maar wie vind je zelf nu leuker?

Ik vond ‘Bobby’ altijd leuker maar nu ik iets met ‘Bas’ heb is hij wel heel aardig en heel leuk anders ook wel maar was het wel anders alleen het irritante is dat hij niet altijd bij ons in de klas mag want ik zit in 3e en hun 2 hoger en pauze is altijd heel druk want we zitten altijd bij een hele grote groep (bij ons kun je tot 19 op school zitten)

dus we kunnen nooit echt een gesprek beginnen :S

(moest er nog bij staan)

Waarom heb je dan in godsnaam voor Bas gekozen als je Bobby altijd al leuker vond?

Ben je überhaupt wel verliefd op Bas, of heb je iets met hem om gewoon een relatie te hebben?

Omdat ik bas ook wel leuk vond en dacht misschien word dat wel iets en nee ik deed het niet alleen om een relatie status te hebben

“if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second.”
― Johnny Depp

Als je Bobby leuker vindt dan Bas, dan moet je Bobby kiezen.

Ik ben van mening dat je geen relatie met iemand neemt als je diegene ‘wel leuk vindt’, en vooral niet als je ook nog met een ander in je achterhoofd zit.

Waajooooo draamaaaaa…
Bij wie wil je het liefst zijn? In z’n armen liggen? Zoenen? Leuke dingen doen? Een relatie opbouwen?
Kies hem.

Misschien moet je even met niemand nemen en alles even op een rijtje zetten, dit is toch ook sneu voor die jongens…